تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میز خوش خدمتی برای حامیان نماینده شرق گلستان در اداره کار کلاله!؟/ سکوت رئیس اداره در قبال حواشی

ساعت: 16:24 منتشر شده در مورخ: 1398/01/24 شناسه خبر: 1476005

با نفوذ یکی دیگر از حامیان نماینده شرق گلستان در ادارات کلاله، برخی ادارات این شهرستان بازیچه خوش خدمتی برای افراد خاص شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، پس از انتشار اسامی افراد پیشنهادی برای بکارگیری در بیمارستان های شرق گلستان که برخی از آنها حامیان یا فرزندان حامیان نماینده شرق گلستان بودند و نام یکی از ادمین های کانال های تلگرامی حامی این نماینده نیز در لیست وجود داشت، براساس ادعای فضای مجازس، اینبار نیز یکی از حامیان و مدیر دیگر این کانال تلگرامی جای پای خود را در اداره کار و رفاه اجتماعی باز کرد.

براساس اخبار منتشر شده و به گفته منابع موثق، با وجود عدم نیاز این اداره به نیروی شرکتی راننده، این شخص با فشارهای سیاسی در بخش یاد شده این اداره تحمیل شده است تا در آینده با ایجاد فرصت های جدید جایگاه خود را در این اداره و زیر مجموعه ها تثبیت کند.

اما سکوت معنادار رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان کلاله در قبال حواشی ایجاد شده در فضای مجازی نیز بر این ادعاها، تاکنون مهر تایید زده است و نفوذ حامیان این نماینده و با توجه به احتمال عدم رای آوری وی در این حوزه و با روی کار آمدن مجموعه جدید، این باج سیاسی می تواند دوره ریاست بدارق نژاد را کوتاه تر کند.

با این تفاسیر می طلبد این اداره در قبال این حواشی و تایید یا عدم تایید آنها، اقدامات لازم را انجام دهد و درصورت صلاحدید جوابیه خود را جهت تنویر اذهان عمومی به این سایت ارسال کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میز خوش خدمتی برای حامیان نماینده شرق گلستان در اداره کار کلاله!؟/ سکوت رئیس اداره در قبال حواشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..