تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور تخلیه ۳ روستای شادگان صادر شد

دستور تخلیه ۳ روستای شادگان صادر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سعید حاجیان فرماندار شادگان گفت: در سال‌های گذشته جاده‌هایی توسط شرکت نفت برای عبور خودرو‌های سنگین در تالاب ایجاد شد و موانعی نیز به دلیل خشک‌سالی و برای ممانعت از خروج آب تالاب ایجاد شده بود که از فردا کار برداشتن موانع و باز کردن دریچه‌های بسته‌شده آغاز می‌شود.

فرماندار شادگان ضمن تکذیب خبر دستور تخلیه روستای صراخیه، عنوان کرد: آب تالاب شادگان، در روستای صراخیه بالا آمد، اما دستور تخلیه‌ای برای آن صادر نشده و روستا نیز تخلیه نشد فقط در برخی موارد مردم لوازم گران‌قیمت را از روستا خارج کردند.

وی گفت: ۲۰ روستا در بخش مرکزی شادگان متأثر از نهر بحره وضعیت خوبی ندارند و برای ۳ روستا دستور تخلیه صادر شد و مراکزی برای مردم نیز فراهم شده است.

حاجیان گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش دبی آب در روز‌های آینده مسیر ارتباطی دارخوین به شادگان را لوله‌گذاری بیشتری می‌کنیم که برای مسیر ارتباطی مشکلی ایجاد نشود.

منبع فارس

انتهای پیام/

اقدامات شادگان در مقابل سیل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور تخلیه ۳ روستای شادگان صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..