تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین تکلیف زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان مناطق سیل‌زده تا ۲ روز آینده

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی زینی وند صبح امروز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ در حاشیه بازید از مناطق سیل زده سوسنگرد در استان خوزستان گفت: بازدید از مناطق سیل زده سوسنگرد با هدف ارزیابی فضا‌های آسیب دیده و بازسازی مدارسی که نیاز به تخریب و نوسازی دارند، انجام شده است و امیدواریم در جلسه‌ای که عصر امروز با حضور نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و همکاران وزارتی در اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار می‌شود، بتوانیم برای حضور دانش آموزان عزیز در کلاس درس تمهیداتی اتخاذ کنیم تا هر چه سریعتر زمینه حضور دانش آموزان در کلاس درس فراهم شود. دانش آموزان پایه دوازدهم نگران امتحانات نهایی نباشند

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه درباره چگونگی برگزاری امتحانات نهایی طی دو روز آینده بخشنامه‌ای به استان‌های درگیر پدیده سیلاب ارسال می‌شود، گفت: بر اساس این بخشنامه وضعیت امتحانات نهایی برای دانش آموزان مشخص می‌شود و در این بخشنامه تمهیدات و شرایطی در نظر گرفته شده است که این دانش آموزان به خصوص دانش آموزان پایه دوازدهم نگران امتحانات نهایی نباشند.

وی با اشاره به وجود فرصت برای آغاز امتحانات نهایی دانش آموزان مناطق سیل زده و برگزاری با تاخیر کنکور برای این دانش آموزان گفت: نمایندگان مجلس و دولت بر این مسئله اتفاق نظر دارند که باید برای شرکت دانش آموزان مناطق سیل زده در امتحان کنکور یک فرصت در نظر گرفته شود تا از این طریق نگرانی دانش آموزانی که با پدیده سیلاب گرفتار هستند و امکان مطالعه را ندارند، کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین تکلیف زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان مناطق سیل‌زده تا ۲ روز آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..