تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسما: در ایران فقط علی دایی را می‌شناختم/ با استقلال قرارداد دارم

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایسما گونکالوس درباره وضعیت قراردادش با استقلالی‌ها گفت: قراردادم با استقلال یک فصل و نیم است. از شرایط حضورم در این تیم راضی هستم. از بازیکنان قدیمی ایرانی فقط علی دایی را می‌شناختم و از فوتبال ایران اطلاع دقیقی نداشتم و باید بگویم دایی بهترین است.

او ادامه داد: امیدوارم ما قهرمان شویم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم و هیچ چیز غیر ممکن نیست.

ایسما بیان کرد: در حال حاضر دیگر اضافه وزن ندارم. در ابتدای حضورم در استقلال، چون ۲ ماه در تعطیلات بودم اضافه وزن داشتم، اما با حضور در استقلال برنامه ریزی شد و با تمریناتی که انجام دادم وزنم کم شد. ۸ کیلو از وزن خودم را کاهش دادم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره سطح لیگ ایران بیان کرد: در ابتدا فکر نمی‌کرد سطح فوتبالی خوبی داشته باشد، اما با حضور در ایران متوجه شدم این موضوع کاملا برعکس است و ۲ - سه بازیکن تیم ما فوق العاده هستند.

او در پایان گفت: من به غیر از منشا و پاتوسی که در بدو ورود به استقلال با یکدیگر در هتل بودیم با دیگر بازیکنان رابطه دوستانه بسیار خوبی دارم و بچه‌های تیم خیلی خوب هستند.

بیشتر بخوانید:

منشا: مسئولان پرسپولیس به من احترام نگذاشتند/ به دربی بعد فکر می‌کنیم

هیئت مدیره استقلال تشکیل جلسه می‌دهد

قرارداد پاتوسی تمدید می‌شود

پایان تلخ لیگ هجدهم برای بازیکن محروم استقلال

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسما: در ایران فقط علی دایی را می‌شناختم/ با استقلال قرارداد دارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..