تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از مناطق سیل زده خوزستان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده با حضور در شهر حمیدیه از نزديک در جريان چگونگي خسارت‌ها و روند امداد رساني به مردم سيل زده، قرار گرفت. وی در اشاره به دیگر برنامه های این سفر گفت: با هماهنگی مسئولین استانی شبکه توسعه اجتماعی رسالت، محل استقرار و فعالیت موکب های شبکه با عنوان موکب های رسالت آسمانی مشخص شد.

بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از مناطق سیل زده خوزستان


حسین زاده با قدردانی از مشارکت اعضای شبکه توسعه اجتماعی رسالت افزود: اولین محموله کمک های شبکه شامل 34تن برنج، بالغ بر 3300بطری روغن مایع، 9500قوطی رب گوجه و 62هزار و 400بطری آب معدنی به انبار مرکزی موکب های رسالت آسمانی مستقر در اهواز تحویل شد.


به گفته مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت دومین محموله کمک های شبکه توسعه اجتماعی رسالت به هموطنان سیل زده در دو روز آینده تحویل این مناطق خواهد شد.


وی با بیان اینکه آسیب ها و خسارات وارده با فروکش کردن سیل، خاتمه نمی یابد و بیشتر نمود پیدا می کند، گفت: کمک ها و حضور شبکه توسعه اجتماعی رسالت نیز تدوام خواهد داشت و به تدریج نوع کمک ها نیز گسترده تر خواهد شد.


حسین زاده تاکید کرد: بانک قرض الحسنه رسالت به منظور فراهم نمودن امکان مشارکت بیشتر کارکنان بانک و کلیه اعضای کانون های همیاری اجتماعی برای تهیه اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده، اقدام به پرداخت وام بدون کارمزد با بازپرداخت 10 ماهه کرده است که تا سقف یک میلیون تومان این وام بدون تیاز به ضامن و اعتبارسنجی ارائه می شود.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: هموطنانی که قصد کمک بیش از یک میلیون تومان را دارند، می توانند تا سقف 60میلیون تومان، به صورت 10ماهه و مبتنی براعتبارسنجی از ین امکان استفاده کنند.


وی اظهارداشت: مشتریان این بانک برای استفاده از این امکان باید ابتدا بسته های اقلام ضروری (مواد غذایی و بهداشتی) را از سامانه بازار اعضا (mbazar.org) به صورت اقساطی خریداری کرده و متناسب با آن از وام قرض الحسنه برخوردار شوند تا بتوانند بیشتر به یاری هموطنان در مناطق سیل زده بپردازند.


گفتنی است مشتریان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر از تسهیلات اختصاص یافته برای کمک به سیل زدگان به سایت بانک قرض الحسنه رسالت و لینک https://www.rqbank.ir/default.aspx?tabid=675 مراجعه کرده و یا با مرکز امداد مشتریان به شماره 0214747 تماس حاصل نمایند.

بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از مناطق سیل زده خوزستان بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از مناطق سیل زده خوزستان بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از مناطق سیل زده خوزستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از مناطق سیل زده خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..