تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الزام بانک‌ها به ارائه رمز دوم یک‌بار مصرف

۸۵۱۴۳۵

۸۳۳ 

رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی بانک‌ها از یکم خرداد موظف­ به ارایه رمز دوم یکبار مصرف هستند.

خبرگزاری صدا و سیما: رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی بانک‌ها از یکم خرداد موظف­ به ارایه رمز دوم یکبار مصرف هستند.

فسرهنگ کاظمی گفت: باتوجه به افزایش کلاهبرداری در فضای مجازی به ویژه درگاه‌های اینترنتی جعلی شهروندان از رمز دوم ثابت بانکی استفاده نکنند.

وی گفت: صبح امروز باند چهارنفره‌ای را ماموران پلیس فتا دستگیر کردند که این افراد با ارایه خدمات­ از جمله ماساژ در سایت دیوار اقدام به جذب مشتری می‌کردند که متقاضیان با ورود به این درگاه جعلی و واریز مبلغی پول تمام اطلاعات آن‌ها از جمله شماره کارت عابربانک، سی وی تو CV۲، رمز دوم آن‌ها را کسب و بعد از چندروزی با داشتن این اطلاعات اقدام به تخلیه پول متقاضیان می‌کردند.

سرهنگ کاظمی افزود: سردسته این باند تاکنون سه بار به عنوان کلاهبرداری در فضای مجازی به همین شیوه توسط ماموران پلیس فتا دستگیر و متاسفانه با سپردن ضمانت مجددا آزاد شده است.

وی گفت: مجرم در هربار دستگیری­ به عنوان اینکه­ بتواند رضایت شاکیان را جلب کند آزاد­ می‌شد و کلاهبرداری مجدد سعی می‌کرد پول شاکیان را فراهم کند و به آن‌ها بازگرداند که تاکنون­ ۴۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتای پایتخت افزود: تنها راه جلوگیری از این گونه کلاهبرداری‌ها ارایه رمز یکبار مصرف است که بایستی در بانک‌ها هرچه سریعتر ارایه شود.

وی گفت: از ۳۰ بانک که در کشور وجود دارد ­تاکنون ۸ بانک نسبت به ارایه رمز یکبار مصرف اقدام کرده اند و مابقی نیز باید اقدام کنند در غیر این صورت هرگونه خسارت به شهروندان و مشتریان را بایستی بانک‌ها بپردازند.

سرهنگ کاظمی از مردم خواست برای خرید هرگونه کالا یا خدمت به هر درگاهی مراجعه نکنند و اگر در این مدت باقی مانده­ که بانک‌ها بایستی­ رمز یکبارمصرف را ارایه کنند مجبور به خرید اینترنتی شدند­ و به درگاه شک کردند سریعا رمز دوم خود را تغییر دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الزام بانک‌ها به ارائه رمز دوم یک‌بار مصرف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..