تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خالقی: برای اعزام تیم ملی به قهرمانی اسیا از وزارت ورزش و جوانان کمک خواستیم/ میانگین هزینه اعزام ۱۵ دلار است

خالقی: برای اعزام تیم ملی به قهرمانی اسیا از وزارت ورزش و جوانان کمک خواستیم/ میانگین هزینه اعزام ۱۵ دلار استبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در تاریخ ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد. این مسابقات در رده جوانان و بزرگسالان بانوان و آقایان برگزار می‌شود. در حالی تیم ملی کشورمان در حال آماده سازی است که فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرده است که بودجه‌ای برای اعزام این تیم به ازبکستان ندارد. همچنین اگر تا ۲ روز دیگر وزارت ورزش و جوانان برای اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا استقامت کمک مالی نکند اعزامی صورت نمی‌گیرد. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که سال گذشته حدود ۲۶ ورزشکار به مسابقات اعزام داشته ایم و امسال حدود ۱۶ ورزشکار اعزام می‌شود. کاهش تعداد ورزشکارام به مسابقات قهرمانی آسیا دلیلی جز اوضاع بد مالی فدراسیون ندارد.

در این رابطه اصغر خالقی نایب رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: برای اعزام تیم ملی دوچرخه سواری استقامت به قهرمانی آسیا ازبکستان فدراسیون از نظر مالی دچار مشکل شده است و از پس تهیه‌ی هزینه اعزام بر نمی‌آید. از وزارت ورزش و جوانان در خواست کمک کرده ایم و قرار است تا ۲ روز آینده به ما پاسخ بدهند.

او افزود: قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با داورزنی معاون ورزش قهرمانی جلساتی را داشته است و امیدواریم مشکل مالی هر چه زودتر حل شود.

خالقی در ادامه عنوان کرد:هزینه اعزام با ۱۰۰۰ یا ۳۰۰۰ هزار دلار حل نخواهد شد. به دلیل ارز هزینه‌ها نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است. سال گذشته فدراسیون حدود ۲۵ ورزشکار را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کرد و امسال این نفرات کاهش یافته است. میانگین هزینه اعزام هر ورزشکار بین ۱۵ تا ۱۷ دلار است.

نایب رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: اردوی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت پا برجاست است و زیر نظر مربی این تیم ادامه خواهد داشت. برنامه فدراسیون بر این است که اعزام تیم ملی دوچرخه سواری استقامت به قهرمانی آسیا صورت بگیرد.

اود در پایان گفت: ورزش دوچرخه سواری به شرایط اقتصادی وابسته است چرا که لوازم آن از خارج وارد می‌شود. ورزشکاران ما با هیچ باشگاهی قرارداد مالی ندارند و در هیچ تورنمنتی شرکت نمی‌کنند. اگر وضعیت به این شکل ادامه پیدا کند این رشته به طور کامل تعطیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای راه ندادن تیم دوچرخه سواری به یک مجموعه تفریحی چه بود؟

پرتو آذر در مسابقات جهانی اسلوونی رکاب می‌زند

ماندانا دهقان در تور بین المللی تایلند

انتهای پیام/

اظهارات خالقی درباره اعزام تیم ملی دوچرخه سواری استقامت به قهرمانی آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خالقی: برای اعزام تیم ملی به قهرمانی اسیا از وزارت ورزش و جوانان کمک خواستیم/ میانگین هزینه اعزام ۱۵ دلار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..