تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف کاراته از المپیک ۲۰۲۴ پاریس

حذف کاراته از المپیک ۲۰۲۴ پاریسبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از رایزنی‌های فراوان فدراسیون جهانی کاراته با مسئولان برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مسئولان برگزاری با حضور این رشته ورزشی در مسابقات المپیک موافقت نکردند.

هدف فدراسیون جهانی کاراته این بود که پس از اضافه شدن ۴ رشته ورزشی «حرکات نمایشی، ورزش‌های صعودی، اسکیت بورد و موج سواری» به عنوان رشته‌های جدید به المپیک ۲۰۲۴، رشته کاراته هم در جمع آن‌ها قرار بگیرد، اما کمیته برگزاری المپیک پاریس طی جلساتی مهم اعلام کرد: در فاصله ۵ سال تا آغاز این بازی‌ها درباره افزودن ورزش‌های جدید به بازی‌های المپیک تجدید نظر نخواهد شد. اگر قرار باشد تصمیمی اتخاذ گردد نزدیک بازی‌ها دوباره جلسه‌ای برگزار خواهد شد.

آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته پیش از این شخصا تلاش کرده بود تا رضایت پاریسی‌ها را جلب کند، اما در نهایت این اتفاق صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید:

کاراته کرمان میزبان بزرگترین رویداد ورزشی کشور

معرفی نفرات برتر مسابقات کاراته در ایذه

نام‌های نامرئی و مهندسی انتخابات کاراته در قالب سکوت!

انتهای پیام/

کاراته از المپیک ۲۰۲۴ حذف شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف کاراته از المپیک ۲۰۲۴ پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..