تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طالقانی: هیئت رئیسه فدراسیون باید درباره مفاد قرارداد سرمربی جدید تیم ملی تصمیم بگیرد/ از پرداخت مالیات رنار بی خبر هستم

طالقانی: هیئت رئیسه فدراسیون باید درباره مفاد قرارداد سرمربی جدید تیم ملی تصمیم بگیرد/ از پرداخت مالیات رنار بی خبر هستمعبدالکاظم طالقانی،  عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا سرمربی جدید تیم ملی هرچه سریع تر انتخاب شود. ما به دنبال جذب سرمربی بزرگ تری نسبت به کی‌روش هستیم اما این اقدام نیازمند در اختیار داشتن بودجه مناسبی است. به همین دلیل مهدی تاج درصدد است با جذب منابع مالی لازم این مهم را زودتر به سرانجام برساند.

 او ادامه داد: من اطلاع دقیقی نسبت به گزینه های مدنظر رئیس فدراسیون فوتبال ندارم اما مشخص است مجموعه فدراسیون فوتبال تلاش می کنند روند خوبی را که تیم ملی در زمان سرمربیگری کی روش آغاز کرد با انتخاب یک مربی خوب و بزرگ همچنان تداوم یابد.

طالقانی درباره اینکه شنیده می شود هروه رنار، سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای جانشینی کی روش است و حتی او به فدراسیون فوتبال اعلام کرده ضمن پرداخت حدود یک میلیون یورو در سال فدراسیون باید مالیات قراردادش را هم پرداخت کند، بیان کرد: تصمیم گیری درباره مفاد قرارداد سرمربی جدید تیم ملی باید در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صورت بگیرد و اینگونه نیست که مهدی تاج به صورت انفرادی در این مورد اقدام کند بلکه باید مواردی که قرار است در قرارداد جانشین کی‌روش قید بشود، با یک تصمیم جمعی اتخاذ شود. البته من تاکید می کنم از اینکه مذاکرات رئیس فدراسیون با گزینه سرمربیگری تیم ملی تا جایی پیش رفته باشد که آنها درباره مسائلی مانند مالیات مذاکراتی انجام داده باشند بی اطلاع هستم.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان درباره تداوم نتایج ضعیف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که این تیم را هم مانند استقلال خوزستان در آستانه سقوط به لیگ دسته اول قرار داده است، گفت: تیم نفت از ابتدای فصل با مشکلات مالی مواجه بوده اما پنج بازی پایانی لیگ برای نفت سرنوشت ساز است و باید کادرفنی و مدیریت شرایط بهتری را اتخاذ کنند. آنها در شرایط فعلی باید بهانه هایی مانند کمبود منابع مالی و محدودیت امکانات را کنار بگذارند و باید شرایطی فراهم شود که بازیکنان نفت با شرایط بهتری در بازی هایشان شرکت کرده و نتایج خوبی بگیرند تا از این مرحله سخت عبور کنند.

او درباره راهکارهای هیئت فوتبال خوزستان برای جلوگیری از سقوط دومین تیم این استان به دسته پایین تر بیان کرد: تکلیف باشگاه استقلال خوزستان از ابتدای فصل معلوم بود و حامی مالی این باشگاه به دلیل اینکه به هیچ وجه نمی خواست استقلال خوزستان سر و پا بگیرد برای تیم هزینه نمی کرد. مقصر اصلی وضعیت فعلی استقلال خوزستان مسئولان این باشگاه هستند که با صرف نظر از تیمداری تنها دنبال سقوط استقلال بودند.

طالقانی ادامه داد: با وجود تلاش های مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان نتیجه نگرفتن این تیم به عملکرد کادرفنی و مدیریت باشگاه ارتباط دارد. آنها باید شرایط را برای بقای تیم به کار گیرند و با ایجاد وضعیت مناسب روحی- روانی و انگیزه دادن به بازیکنان تیم خود را برای بقا در لیگ آماده کنند.اعتقاد دارم مرزبان و شاگردانش باید با تلاش بیشتر زمینه بقای این تیم را در لیگ برتر فراهم کنند و مطمئن باشید این امر هم محقق می شود.

بیشتر بخوانید:

تاج: طلب کی روش را به حساب "ای اف سی" ریخته ایم/ برای بازی ایران با کره جنوبی حتما سرمربی انتخاب خواهد شد

طالقانی:گزینه بلژیکی تیم ملی فوتبال در حد شایعه است

اسلامیان: در تمام دنیا فدراسیون‌ها غیر دولتی اداره می‌شود/ دولت نباید به باشگاه‌ها کاری داشته باشد

انتهای پیام/

اظهارات رئیس هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طالقانی: هیئت رئیسه فدراسیون باید درباره مفاد قرارداد سرمربی جدید تیم ملی تصمیم بگیرد/ از پرداخت مالیات رنار بی خبر هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..