تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مالک باشگاه پدیده: هدف مدیریت باشگاه قهرمانی است

مالک باشگاه پدیده: از بین مدعیان، راحت الحلقوم ما هستم/هدف مدیریت باشگاه قهرمانی استفرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم فوتبال پدیده و بازگشت به کورس قهرمانی پس از برد روز گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: ما در کورس قهرمانی بودیم اما شرایط طوری پیش آمد که کمی از لحاظ امتیازی عقب افتادیم. من به هواداران تیم قول می دهم که با گذشت زمان اتفاقات خیلی بهتری برای پدیده خواهد افتاد.

وی افزود: تیم مدیریت پدیده شهر خودرو نگاهش در این فصل به قهرمانی است اما نمی خواهیم به کادرفنی تیم فشار بیاوریم و در تلاش هستیم تا بازیکنان و کادر فنی بدون استرس به کار خود ادامه دهند.

حمیداوی درباره وضعیت داوری های این تیم نیز بیان کرد:  سر تیم شهرستانی را راحت تر می برند و در بین پنج تیم بالای جدول، تنها تیم ضعیف و راحت الحلقوم ما هستیم و به همین دلیل از لحاظ داوری خیلی راحت سر ما را می برند. پرسپولیس و استقلال تهران را که کسی نمی تواند سرش را ببرد.

مالک باشگاه پدیده ادامه داد : در پنج بازی باقی مانده ما فقط به برد فکر می کنیم . همانطور که مربی ما قبل از بازی گفته بود، ما ۶ فینال داریم که حالا یکی از این فینال ها را برده ایم و در پنج فینال دیگر هم باید پیروز شویم. بازی با سایپا، نساجی و ماشین سازی یااستقلال و سپاهان هم برای ما فرقی ندارد و باید همه را ببریم.

بیشتر بخوانید:

حرکت چراغ خاموش شهر خودرویی‌ها در مسیر صدر

پدیده‌شهرخودرو ۳ - نفت‌مسجدسلیمان صفر/ شاگردان یحیی به کورس قهرمانی بازگشتند

چرخش فدراسیون فوتبال به سمت ژرمن‌ها با ادعای عجیب مرزبان

انتهای پیام/

اظهارات مالک پدیده پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مالک باشگاه پدیده: هدف مدیریت باشگاه قهرمانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..