تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابلاغ دستورالعمل رفع مشکلات آموزشی دانشجویان استان‌های سیل‌زده/ غیبت دانشجویان جهادگر موجه است

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن رنجبر رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد، دستورالعمل رفع مشکلات آموزشی دانشجویان استان‌های سیل‌زده را به رؤسای واحد‌های مراکز استان، رؤسای واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

رنجبر در این دستورالعمل تأکید کرده است: با توجه به ضرورت حل مشکلات دانشجویان مناطق سیل‌زده و شرکت‌کننده در اردوی جهادی، غیبت کلاسی تمام دانشجویان فوق از تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ تا ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ در صورت تأیید قرارگاه جهادی استان، موجه تلقی شود.

براساس بند‌های این دستورالعمل؛ چنانچه دانشجویان شرکت‌کننده در اردوی جهادی و دانشجویان مناطق سیل‌زده از تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ تا زمان ابلاغ این دستورالعمل، موفق به شرکت در امتحان میان ترم نشده باشند، در صورت تأیید قرارگاه جهادی استان، واحد‌های دانشگاهی باید با هماهنگی استاد مربوطه نسبت به برگزاری امتحان میان ترم این دسته از دانشجویان اقدام لازم را انجام دهند.

همچنین از زمان ابلاغ این دستورالعمل تا پایان ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ تمام آزمون‌های میان ترم در واحد‌ها و مراکز دانشگاهی لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

در این دستورالعمل آمده است: واحد‌ها و مراکز دانشگاهی در مناطق سیل‌زده موظفند نسبت به برگزاری کلاس‌های جبرانی اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

فعالیت جهادی دانشگاه آزاد در مناطق سیل‌زده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابلاغ دستورالعمل رفع مشکلات آموزشی دانشجویان استان‌های سیل‌زده/ غیبت دانشجویان جهادگر موجه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..