تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۴۰۰ تن دارو و تجهیزات پزشکی در مناطق سیل زده/ فعالیت ۱۵۰ تیم عملیات ویژه

جنیدی/ توزیع ۴۰۰ تن دارو و تجهیزات پزشکی در مناطق سیل زده / فعالیت ۱۵۰ تیم عملیات ویژه در مناطق سیل زدهبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نادمی مسئول عملیات ویژه سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و با توجه به بازدید میدانی رئیس سازمان اورژانس کشور، تیم‌های عملیات ویژه اورژانس تشکیل شده است؛ در همین راستا ۱۵۰ تیم عملیات ویژه اورژانس در استان‌های لرستان، خوزستان، گلستان و بخشی از مازندران راه اندازی شده که ۲۰ تیم عملیات ویژه در استان خوزستان مشغول فعالیت هستند.

بستری شدن ۱۵۰ هزار نفر از مردم مناطق سیل زده

وی ادامه داد: تا به این لحظه ۹۵۰ هزار نفر مردم سیل زده استان‌های کشور به تیم‌های درمانی اورژانس کشور مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۵۰ هزار نفر بستری و تحت نظر قرار دارند.

این مسئول عملیات ویژه سازمان اورژانس کشور ادامه داد: اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز در مناطق سیل زده توزیع و در همین راستا حدود ۴۰۰ تن دارو و ملزومات مصرفی بین مردم مناطق سیل زده توزیع و پخش شده است.

نادمی گفت: هیچ مشکلی در زمینه دارو یا تجهیزات پزشکی در مناطق سیل زده وجود ندارد و امدادرسانی با مدیریت خوب و با همکاری نیرو‌های سپاه، ارتش، بسیج و مردمی انجام می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۴۰۰ تن دارو و تجهیزات پزشکی در مناطق سیل زده/ فعالیت ۱۵۰ تیم عملیات ویژه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..