تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش وزن با رژیم ۵ روزه سیب/ سیگاری‌ها هرگز این نوشیدنی‌ها را مصرف نکنند/ بلاهایی که کفش پاشنه بلند سرتان می‌آورد

حالت بدن افرادی که از کفش پاشنه بلند استفاده می‌کنند، تغییر می‌کند؛ در چنین شرایطی احتمال پیچ خوردن و رگ به رگ شدن مچ پا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، برخی تحقیقات به عمل آمده نشان می‌دهد که مصرف سیب تاثیر زیادی بر کاهش وزن دارد، خوراکی هایی مانند سیب که حاوی فیبر و آب زیاد هستند، دارای تراکم کمی از انرژی هستند، به این معنی که سیب کالری کمی دارد؛ در یک رژیم کاهش وزن ۵ روزه با سیب، باید روز اول برای هر ۳ وعده و در هر وعده نیم کیلو سیب مصرف کنید؛ در روز دوم می‌توانید از ترکیب آن با هویج بهره ببرید، روز سوم غذای کامل تری دارید و می‌توانید یک تکه مرع یا یک تکه نان داشته باشید و برای روز چهارم و پنجم می‌توانید یک وعده گوشت همراه با سیب بخورید.

رژیم ۵ روزه سیب برای کاهش وزن/ سرطان ریه در کمین قهوه خورها/ راهکار‌های امداد رسانی در هنگام سوختگی

افزایش خطر ابتلا به سرطان ریه با مصرف قهوه

خطر ابتلا به سرطان ریه در افراد غیر سیگاری که دو یا چند فنجان قهوه در روز می‌نوشند، ۴۱ درصد بیشتر از کسانی است که قهوه نمی‌نوشند. به طور مشابه، خطر ابتلا به سرطان ریه در افراد غیر سیگاری که دو یا چند فنجان چای در روز می‌نوشند، ۳۷ درصد بیشتر از کسانی است که چای نمی‌نوشند.

با توجه به تحقیقات صورت گرفته محققان معتقدند که دلیل بروز این بیماری کافئین نیست بلکه ممکن است بلکه عامل دیگری باعث ایجاد ارتباط بین قهوه وخطر سرطان ریه می‌شود.

رژیم ۵ روزه سیب برای کاهش وزن/ سرطان ریه در کمین قهوه خورها/ راهکار‌های امداد رسانی در هنگام سوختگی

خطرات استفاده از کفش‌های پاشنه‌دار

استفاده از کفش‌‌های پاشنه‌دار برای خانم‌ها بسیار هیجان انگیز است اما عوارض بسیاری برای پا و کمر به همراه دارد که نمی‌توان از آن‌ها فرار کرد‌؛ در کفش پاشنه بلند پا‌ها در معذب ترین وضع ممکن قرار می‌گیرند و در نهایت فشار روی پاشنه  پاها درد شدیدی ایجاد خواهد کرد؛ کفش استاندارد باید تمام وزن بدن شما را حمل کند اما زمانی که کفش پاشنه بلند پایتان باشد، این وزن تنها روی پاشنه کفش قرار می‌گیرد؛ در ضمن حالت بدن افرادی که از کفش پاشنه بلند استفاده می‌کنند، تغییر می‌کند؛ در چنین شرایطی احتمال پیچ خوردن و رگ به رگ شدن مچ پا وجود افزایش پیدا می‌کند، همچنین ممکن است عضلات و تاندون ها هم دچار کشیدگی و التهاب شوند.

رژیم ۵ روزه سیب برای کاهش وزن/ سرطان ریه در کمین قهوه خورها/ راهکار‌های امداد رسانی در هنگام سوختگی

خطر شستشوی محل سوختگی با آب سرد

در مواقع سوختگی به هیچ عنوان مواد غیربهداشتی روی محل سوختگی نریزید، افراد دچار سوختگی را به محلی دور از محل حادثه ببرید و با رعایت تمام جوانب ایمنی، لباس آتش گرفته‌ را با پتو خاموش کنید و چنانچه لباس فرد قابلیت جدا شدن داشت، آن را با قیچی از تن فرد جدا و اگر لباس به بدن وی چسبیده بود از جدا کردن لباس اجتناب کنید و به حدود سوختگی دست نزنید.

ناحیه سوخته را با آب سرد بین دمای ۱۰ تا ۱۵ درجه و با آب ولرم ۲۰ درجه شستشو دهید چرا که اغلب فرد مصدوم بر اثر سوختگی دچار افت فشار و قند می‌شود؛ شستشو با آب سرد ممکن است منجر به شوک و ایست قلبی فرد می‌شود؛ همچنین یخ گذاشتن روی سوختگی فرد موجب می‌شود عمق سوختگی بیشتر شود.

رژیم ۵ روزه سیب برای کاهش وزن/ سرطان ریه در کمین قهوه خورها/ راهکار‌های امداد رسانی در هنگام سوختگی

روشی صحیح برای اتو کشیدن موها

اتو کشیدن یکی از انواع روش‌هایی است که برای حالت دادن موها استفاده می‌شود و در صورت استفاده نامناسب ممکن است به ساقه مو آسیب برساند؛ نکته قابل توجه برای انواع موهایی که قرار است اتو شوند تمیز بودن و کاملا خشک بودن آنهاست؛ برای این کار بهتر است پس از شستشوی کامل موها، آن‌ها را با سشوار آنها کاملا خشک کنید.

اگر موهای صافی دارید و می‌خواهید آنها را با اتو لخت کنید بهتر است از همان ابتدا سشوار را از زیر به موها گرفته و کمی به آن حجم دهید تا بعد از اتو کشیدن خیلی تخت نشده و به سر نچسبد.

نکته مهم این است که مو برای اینکه آماده اتو کشیدن شود حتما باید تمیز و خشک باشد. اگر قصد استفاده از کرم یا براق کننده و واکس مو دارید آن‌ را بعد از اتوی کامل بر روی موها بکشید زیرا استفاده از آن، قبل از اتو کار را برای شما سخت خواهند کرد. 

رژیم ۵ روزه سیب برای کاهش وزن/ سرطان ریه در کمین قهوه خورها/ راهکار‌های امداد رسانی در هنگام سوختگی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش وزن با رژیم ۵ روزه سیب/ سیگاری‌ها هرگز این نوشیدنی‌ها را مصرف نکنند/ بلاهایی که کفش پاشنه بلند سرتان می‌آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..