تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای پیامک اشتباهی واریز «بسته حمایتی» به مددجویان

ماجرای پیامک اشتباهی واریز «بسته حمایتی» به مددجویانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، با بیان اینکه افزایش مستمری مددجویان از محل هدفمندی یارانه‌ها است اظهار کرد: به همین دلیل فعلا مستمری مددجویان از محل بودجه سازمان بهزیستی واریز شده و هنوز بخش ترمیمی مستمری به حساب آن‌ها واریز نشده است.

وی با بیان اینکه یارانه مددجویان روز بیست و ششم فروردین ماه واریز می‌شود نیز تصریح کرد: بخش مابه التفاوت مستمری مددجویان ممکن است این ماه و یا ظرف ماه‌های آینده پرداخت شود. همچنین ذکر مبلغ افزایش مستمری و بسته حمایتی در پیامک ارسالی بانکی به مددجویان اشتباه بوده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی در ادامه لوازم توانبخشی به ویژه ویلچر را از مهم‌ترین نیاز‌های مددجویان منطقه عنوان کرد و گفت: لوازم بهداشتی مثل شامپو و صابون، کانکس، لوازم خنک کننده مثل پنکه، کولر و یخدان، لباس نو، پوشینه، شیرخشک، مواد شوینده و موکت از مهمترین نیاز‌های مددجویان منطقه هستند.

نحوی‌نژاد با بیان اینکه مناطق سیل‌زده از برخی اقلام مثل آب معدنی اشباع شده است اظهار کرد: خیرین می‌توانند اقلام اهدایی خود را به مراکز بهزیستی استان خود تحویل دهند تا به محض جمع آوری این اقلام توسط کامیون ارسال شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

جزییات پیامک اشتباهی واریز «بسته حمایتی» به مددجویان/به مناطق سیل‌زده آب معدنی نفرستید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای پیامک اشتباهی واریز «بسته حمایتی» به مددجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..