تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری مارک والبرگ با نویسندگان اسکاری

همکاری مارک والبرگ با نویسندگان اسکاریبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، رینالدو مارکوس گرین کارگردان فیلم سینمایی «انسان‌ها و هیولا‌ها» فیلمی جدید خواهد ساخت که در آن بازیگر محبوب فیلم سینمایی «رفتگان» مارک والبرگ، را به خدمت گرفته است. این فیلم «جو بِل خوب» نام دارد.

کانی برایتون و رِید میلر نیز در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. فیلم قبلی رینالدو مارکوس در جشنواره ساندس ۲۰۱۸ برای نخستین بار به نمایش در آمده بود.

نویسندگان این فیلم نیز دیانا اوسانا و لَری مک مورتی هستند که در سال ۲۰۰۶ با فیلم «کوهستان بروکبک» توانستند جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کنند. این فیلم همچنین جایزه بهترین فیلم سینمایی و بهترین موسیقی را از این آکادمی دریافت کند.

والبرگ که با فیلم رفتگان نامزدی اسکار و گلدن گلوب را برای خود رقم زد، در این فیلم که بر اساس داستانی واقعی است نقش پدری را بازی خواهد کرد که قصد دارد، به همراه پسرش آمریکا را با پای پیاده گردش کند. ساخت این فیلم از ۱۵آوریل (۲۶فروردین) در ایالت یوتا آمریکا آغاز خواهد شد.

مارک والبرگ که با فیلم کمدی «تد» نیز شناخته می شود، اخیراً در فیلمی به نام «خانواده فوری» با رز بیرن همبازی بوده است. پروژه بعدی وی نیز حضور در فیلمی به کارگردانی پیتر برگ به نام «سرزمین شگفتی» خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری مارک والبرگ با نویسندگان اسکاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..