تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: سلبریتی‌ها خودروهای رنگ و وارنگ زیادی در کلکسیون‌شان دارد و هر روز هوس می‌کنند با یکی از این خودروهای تراز اول جاده‌ها را زیر پا بگذارند. اما سواری با این خودروها دردسرهای زیادی برای پلیس ایجاد می‌کند و هر از گاهی شاهد اخباری از جریمه‌های سنگین سلبریتی‌ها هستیم.

جالب است بدانید بر اساس گزارشی که شرکت حقوقی جف دیویس (Jeff Davis)، منتشر کرده است در هر سال بیشتر از یک میلیون برگ جریمه توسط مامورین راهنمایی و رانندگی در آمریکا صادر می‌شود و روزانه پلیس به ۱۲۰ هزار راننده آمریکایی تذکر می‌دهد. این آمار از این واقعیت خبر می‌دهد که بی‌احتیاطی راننده‌ها، روزانه جان هزاران نفر را به‌خطر می‌اندازد.

به همین دلیل در کشورهای مختلف شاهد تمهیدات مختلفی هستیم که سلامت رانندگی در شهرها را به دنبال دارد. یکی از مهمترین این روش‌ها جریمه است. جالب است بدانید در آمریکا گاه و بیگاه سلبریتی‌ها با اداره راهنمایی و رانندگی این کشور برای راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی جهت رانندگی سالم همکاری می‌کنند. در این زمینه می‌توان به سلبریتی‌هایی مانند جنیفر لوپز یا کیتی پری اشاره کرد. این امر باعث شده تا هواداران سلبریتی‌ها همیشه فکر کنند این چهره‌های سرشناس در حین رانندگی دست از پا خطا نمی‌کنند و همیشه رانندگی سالمی دارند.

اما همان‌طور که در ابتدا هم اشاره کردیم گاهی اوقات رانندگی‌های پرخطر سلبریتی‌ها دردسرهای زیادی برای پلیس ایجاد می‌کند. به همین منظور خالی از لطف نیست اگر در ادامه به دردسرهای رانندگی و جریمه‌‌های سلبریتی‌ها نگاهی داشته باشیم.

جاستین بیبر و هیلی بالدوین

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

سلبریتی‌ها دردسرهای خاص خودشان را دارند و در میان تمامی این دردسرها، پاپاراتزی‌ها به‌عنوان مهم‌ترین نگرانی سلبریتی‌ها به‌حساب می‌آیند و به‌رغم اینکه چهره‌های سرشناس ترجیح می‌دهند تا حد امکان جلوی دوربین حضور داشته باشند، گاهی اوقات نیز تمایل به حفظ حریم شخصی‌ خود دارند.

در این زمینه به گزارش جالبی از جانب پایگاه خبری تی‌.‌ام‌.زی برخورد کردیم که جالب به‌نظر می‌رسد. از قرار معلوم جاستین بیبر چندین سال پیش قوانین راهنمایی و راهنمایی را زیر پا گذاشت و در یکی از خیابان‌های لس‌آنجلس با سرعتی بیشتر از ۱۶۰ کیلومتر در ساعت رانندگی کرد.

جاستین تیمبرلیک برای توجیه کاری که کرده بود به پلیس گفت که به دلیل فرار از دست پاپاراتزی‌ها مجبور به رانندگی با این سرعت سرسام‌آور بوده است. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم جاستین تیمبرلیک که مدتی است دل هیلی بالدوین را بدست آورده و دختر زیباروی الک بالدوین را به همسری گزیده است، به جای سوار بر خودروهای گران‌قیمت، از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده کند و جان خودش، همسرش و دیگر شهروندان را به خطر نیاندازد.

کریس براون و آمیکا هریس

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

کریس براون پس از اینکه با دوست‌دختر سابق‌اش به‌هم زد، مدتی خبری از او نداشتیم تا اینکه چند وقتی می‌شود کریس براون را دست در دست آمیکا هریس می‌بینیم و کریس از هر فرصتی استفاده می‌کند تا به همراه امیکا به هواداران، خودی نشان دهد.

کریس براون نیز از آن دسته سلبریتی‌ها است که سابقه رانندگی خوبی ندارند و وقتی کنار آمیکا هریس رانندگی می‌کند عقل و هوشش از بین می‌رود و رانندگی‌های خطرناکی از او دیده شده است. یکی از این موارد را می‌توان سرعت بیش از حد کریس در خیابان‌های بورلی هیلز ذکر کرد.

بر اساس گزارشی که بازفید (Buzzfeed)، در این زمینه منتشر کرده است کریس براون مدتی پیش در خیابانی که سرعت مجاز رانندگی در آن ۶۰ کیلومتر بود با سرعت ۱۰۰ کیلومتر رانندگی کرد و برای این رانندگی پرخطر، جریمه‌ای جانانه از پلیس دریافت کرد. جالب اینجاست که پلیس خودروی کریس براون را روانه پارکینگ نکرد و اجازه داد این سلبریتی که رانندگی پرخطری دارد همچنان در خیابان‌ها جولان دهد.

کایلی جنر و تراویس اسکات

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

کارداشیان‌ها بیشتر از یک دهه است که شهرت زیادی پیدا کرده‌اند و روزی نیست که خبری از این خانواده سلبریتی نداشته باشیم. همین قضیه باعث شده تا کیم، کورتنی، کلویی، راب و کایلی را حسابی بشناسیم و اطلاعات زیادی از آنها داشته باشیم.

اما در بین کارداشیان‌ها، کایلی جنر را به‌عنوان سلبریتی که رانندگی پرخطری دارد می‌شناسیم. کایلی که مدتی است با تراویس اسکات، رپر معروف روی هم ریخته و وقت و بی‌وقت این دو سلبریتی‌ را دست در هم می‌بینیم.

پایگاه خبری بازفید گزارش خبری جالبی در خصوص رانندگی کایلی جنر داده و مدعی است مدتی پیش کایلی سوار بر یک دستگاه مرسدس بنز کلاس جی بود که پلیس او را به دلیل سرعت زیاد به کنار جاده فراخواند و کایلی را جریمه کرد. البته به این نکته نیز باید اشاره کنیم که کایلی جنر به‌تازگی توانست عنوان جوان‌ترین میلیاردر دنیا را با ۲۱ سال سن از آن خود کند و بدون شک نگرانی برای پرداخت سنگین‌ترین جریمه‌های رانندگی هم ندارد اما باز هم این جریمه‌ها باعث می‌شود بداند حواس پلیس به او هست و نباید بواسطه ثروتی که دارد خودش را از قانون بالاتر بداند.

اورلاندو بلوم و کیتی پری

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

انصافاً باید اعتراف کرد اورلاندو بلوم و کیتی پری، در میان خوش‌تیپ‌ترین زوج‌های سلبریتی قرار می‌گیرند و کاملاً مشخص است که پاپاراتزی‌ها برای عکس گرفتن از این زوج سلبریتی سر و دست می‌شکنند. اما با توجه به رانندگی که اورلاندو بلوم دارد به او پیشنهاد می‌کنیم به جای سوار شدن بر خودروهای گران‌قیمت، سوار اتوبوس شود تا بقیه راننده‌ها و عابرین از شر رانندگی او در امان باشند.

در این زمینه می‌توان به سرعت غیرمجاز اورلاندو بلوم در مالیبو اشاره کنیم. پایگاه خبری بازفید گزارش جالبی منتشر کرده مدعی است اورلاندو پس از اینکه خودروی خود را به دستور پلیس متوقف کرد، دست به دامان مامور راهنمایی شد و هر کاری از توانش بر می‌آمد را انجام داد بلکه پلیس سرعت غیرمجاز او را نادیده بگیرد. اما مامور پلیس شهرت و ثروت اورلاندو را نایدیده گرفت و او را همانند یک شهروند معمولی با جریمه‌ای گزاف، نقره‌داغ کرد تا اورلاندو هرگز هوای سرعت به سرش نزند.

کیم کارداشیان و کانیه وست

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

در بالا به رانندگی پرخطر کایلی جنر اشاره کردیم و از قرار معلوم این سبک رانندگی در طایفه کارداشیان‌ها سابقه زیادی دارد چرا که رانندگی کیم کارداشیان نیز چنگی به دل نمی‌زند و پیش از این در خبرها از جریمه‌های رانندگی کیم کارداشیان شنیده‌ایم.

ظاهراً مدتی پیش پلیس، خودروی کیم کارداشیان را به دلیل سرعت بیش از حد متوقف کرده و کیم نیز برای توجیه سرعت بیش از حد خود مدعی شده که از دست پاپاراتزی‌ها فرار می‌کرده است. جالب اینجاست که در نهایت پاپاراتزی که کیم کارداشیان را تعقیب می‌کرد توانست خودروی خود را جلوی خودروی کیم و خودروی پلیس نگه دارد و از جریمه شدن کارداشیان عکس‌بگیرد. اما پلیس این اقدام پاپاراتزی را بی‌پاسخ نگذاشت و جریمه‌ای جانانه نصیب این پاپاراتزی کرد تا دیگر هوس دنبال کردن سلبریتی‌ها به سرش نزند.

گوردون رمزی و تانا رمزی

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

گوردون رمزی توانست با آشپزی از هیچ به همه چیز برسد و این روزها نه‌تنها به‌عنوان یکی از برترین‌ آشپزهای دنیا شناخته می‌شود بلکه به یک شخصیت تلویزیونی نیز تبدیل شده و مال و منال خوبی هم از این کارها به جیب زده است.

در این بین اگر از طرفداران خودروهای پرسرعت هستید و برنامه تخت‌گاز را دنبال می‌کنید حتماً به‌خوبی می‌دانید که گوردون رمزی در قسمت‌های مختلفی از این برنامه نیز حاضر شده و یکی از طرفداران خودروهای پرسرعت است.

جالب است بدانید گوردن رمزی در زندگی شخصی نیز از هر فرصتی برای جولان دادن با خودروهای پرسرعت در خیابان‌ها استفاده می‌کند و به همین دلیل نیز مدتی پیش در شهر کورنوال (CornWall)، واقع در انگلستان به دلیل سرعت غیرمجاز، جریمه شد. از قرار معلوم پلیس دل خوشی از گوردن رمزی نداشت و این سلبریتی را ۶۵۰ دلار جریمه کرد تا هرگز به فکر زیرپا گذاشتن قانون نیافتد.

اندرو گارفیلد و ریتا اورا

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

اگر تمامی فیلم‌های اندرو گارفیلد را دیده باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که نقش پیتر پارکر را در فیلم‌های مردعنکبوتی بازی کرده است. این‌گونه که پیداست اندرو گارفیلد پس از بازی در فیلم مردعنکبوتی و ایفای نقش مردعنکبوتی، به سرش افتاده که نیروهای ابرقهرمانی دارد و باید با بیشترین سرعت در خیابان‌ها رانندگی کند.

به همین دلیل اندرو گارفیلد نیز را نیز به فهرست سلبریتی‌هایی که رانندگی پرخطری دارند اضافه می‌کنیم. اندرو گارفیلد اگر چشم پلیس را دور ببیند تاجایی که می‌تواند تخت‌گاز را می‌گیرد و در خیابان‌ها با سرعت سرسام‌آوری حرکت می‌کند. همین امر باعث شد تا چندی پیش اندرو گارفیلد جریمه‌ای سنگین را از پلیس دریافت کند.

بر اساس گزارشی که تی.‌ام‌‌.‌زی در این زمینه منتشر کرده، مدتی پیش اندرو گارفیلد در حالی که باسرعت زیاد در خیابان حرکت می‌کرد و می‌خواست ریتا اورا را تحت تأثیر رانندگی‌اش قرار دهد توسط پلیس به کنار خیابان فراخوانده شد و جریمه‌ای سنگین دریافت کرد تا متوجه شود که خیابان جایی برای هنرنمایی رانندگی نیست و نیروهای ابرقهرمانی هم فقط در فیلم‌ها کاربرد دارند.

دیوید هسلهاف و هایلی رابرتس

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

اگر از سریال‌بین‌های قدیمی باشید به‌احتمال زیاد بی‌واچ را دیده‌اید و خاطره‌های خوبی از هنرنمایی دیوید هسلهاف در این سریال دارید. این روزها سن و سالی از دیوید هسلهاف گذشته و با هنرپیشه‌ای ۶۶ ساله طرف هستیم که هنوز هم طرفداران زیادی دارد.

دیوید هسلهاف مدتی پیش در لندن قوانین راهنمایی و رانندگی را زیرپا گذاشت و پلیس نیز بدون توجه به شهرت و محبوبیت او، این هنرپیشه را جریمه کرد. اینگونه که پیداست دیوید هسلهاف با سرعت هرچه تمام‌تر در حال رانندگی بود که سر و کله پلیس پیدا می‌شود و او را به کنار خیابان هدایت می‌کند.

هسلهاف نیز سعی می‌کند به بهانه سلفی گرفتن با پلیس‌ها و استفاده از شهرت و محبوبیتی که دارد، ماموریس پلیس را از جریمه کردنش منصرف کند اما گوش پلیس به این حرف‌ها بدهکار نبود و دست‌آخر جریمه‌ای گزاف نصیب دیوید هسلهاف شد.

جرمی کلارکسون و لیسا هوگان

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

باور کنید اگر بگوییم ناف جرمی کلارکسون با عشق به خودرو بریده شده است بیراه نگفتیم و به همین دلیل نیز جرمی را مدت‌ها در برنامه تخت‌گاز شاهد بودیم، پس از حاشیه‌هایی که کلارکسون در این برنامه داشت و از تخت‌گاز کنار گذاشته شد. باز هم طرفدارانش او را در مجموعه جدیدی با محوریت خودرو مشاهده می‌کنند.

کاملاً مشخص است مجری در قد و قواره جرمی کلارکسون نتواند جلوی سرعت بیش از حد خودش را در خیابان‌ها بگیرد و در همین زمینه مدتی پیش شاهد خبر جریمه کلارکسون در لندن بودیم. بنا به گزارشی که بازفید در این زمینه منتشر کرد، دوربین پلیس لندن، عکس‌ جرمی را سوار بر خودرویی سریع‌ و تندرو گرفته است و این اتفاق جریمه‌ای سنگین را برای جرمی به‌دنبال داشت.

از قرار معلوم جرمی کلارکسون با جریمه‌ شدن غربیه نیست و اولین جریمه‌اش را حدود ۳ دهه پیش از مامورین راهنمایی و راهنمایی لندن دریافت کرد.

ست گیلیام و لئا گاردینر

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

بدون شک اگر از طرفداران سریال مردگان متحرک باشید، ست گیلیام را می‌شناسید و از نقش‌آفرینی او در این سریال خاطره‌ها دارید. ست گیلیام در بسیاری از قسمت‌های سریال مردگان متحرک تاجایی که می‌توانست از دست زامبی‌ها فرار می‌کرد.

از قرار معلوم در زندگی معمولی نیز ست گیلیام دائماً در هراس از زامبی‌ها است و وقتی پای ماشین می‌نشیند، تاجایی که می‌تواند سرعت می‌گیرد. در این زمینه پایگاه خبری تی‌.‌ام‌.‌زی گزارش داده است مدتی پیش ست گیلیام و لئا گاردینر سوار بر خودرویی تیزپر، در یکی از خیابان‌های آتلانتا با سرعت در حال حرکت بودند و مرز ۱۷۰ کیلومتر را رد کردند.

پلیس نیز که سرعت سرسام‌آور ست گیلیام را دید، خودروی او را متوقف کرد و جریمه‌ای سنگین نثار این سلبریتی کرد تا دیگر هوس سرعت‌های بالا به سرش نزند.

اد شیرن و چری سیبرن

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

اد شیرن طرفداران زیادی دارد و چه‌بسا که شما هم ترانه‌های زیبا ادشیرن را شنیده‌ باشید. اگر به این خواننده علاقه داشته باشید شاید ترانه «قلعه‌ای روی تپه» (Castle on the hill) به گوش شما خورده باشد. اگر به متن این ترانه دقت کرده باشید حتماً خاطرتان هست که اد شیرن در این ترانه، هوادارانش را به سرعت و تاخت و تاز در خیابان‌ها دعوت می‌کند.

بر اساس گزارش‌هایی که بازفید در این زمینه منتشر کرده است، اد شیرن مدتی پیش توسط پلیس به جرم سرعت غیرمجاز، جریمه شد. ظاهراً اد شیرن با سرعتی بیشتر از ۱۱۰ کیلومتر در خیابان حرکت می‌کرد که توسط پلیس به کنار جاده فراخوانده شد. سرعت مجاز در جاده‌ای که اد شیرن در آن رانندگی می‌کرد نزدیک ۱۰۰ کیلومتر بود و پلیس او را به دلیل زیرپاگذاشتن سرعت مجاز جریمه نمود.

با این حساب شاید بهتر باشد اد شیرن و چری سیبرن به جای سواری با خودروهای سریع‌السیر، سوار اتوبوس شوند تا رانندگی پرخطر آنها، جان سایر راننده‌ها و عابرین را به خطر نیاندازد.

جیمز می و سارا فراتر

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

اگر از طرفداران خودرو هستید و به مجموعه‌های تلویزیونی نیز علاقه دارید به احتمال زیاد جیمز می را می‌شناسید و خاطره‌های خوشی از اجرای او در مجموعه تخت‌گاز خاطره‌های خوشی دارید. با این حساب کاملاً طبیعی است از کسی که عاشق خودرو است انتظار داشته باشیم خودروهای سریعی سوار شود و حسابی در خیابان‌ها جولان دهد.

در این بین اگر خاطرتان باشد، به جیمز می در مجموعه تخت‌گاز، لقب «کاپیتان آهسته» را داده‌ بودند اما از قرار معلوم جیمز می در دنیای واقعی، عاشق سرعت است و از گاز دادن هراسی ندارد.

جالب است بدانید در این زمینه پایگاه خبری تی‌.‌ام‌.‌زی گزارش داد، دقیقاً پس از اینکه جیمز می یک خودروی جدید را در لندن خریداری کرد و سوار آن شد، مدتی بعد توسط پلیس به کنار جاده فراخوانده شد و جریمه‌ای جانانه دریافت کرد.

ایلان ماسک و گریمز

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

اگر به فناوری‌های جدید علاقه داشته باشید بدون شک ایلان ماسک را می‌شناسید و حتماً گریمز، خواننده جوان آمریکایی معرف حضور شماست. ایلان ماسک و گریمز مدتی است که با هم رابطه دارند و خودروهای تراز اولی سوار می‌شوند.

از طرف دیگر ایلان در کنار ثروت هنگفتی که دارد، مالک شرکت خودروسازی تسلا نیز هست و کاملاً طبیعی است اگر او را سوار بر خودروهای پرسرعت ببینیم. از قرار معلوم ایلان ماسک قصد داشته تا جانی دپ را تحت تأثیر سرعت و شتاب خودروی تسلا مدل اس قرار دهد. سرعت و شتاب این خودرو نه تنها نظر جانی دپ را جلب می‌کند بلکه مورد توجه مامورین راهنمایی و رانندگی نیز قرار می‌گیرد و خودروی پلیس به دنبال آنها میافتد تا تسلا مدل اس را متوقف کند.

پس از توقف نیز پلیس یک برگ جریمه تقدیم ایلان ماسک می‌کند تا این سلبریتی ثروتمند متوجه شود نباید قانون را نادیده بگیرد. جالب اینجاست که جانی دپ در تمامی این مدت، کنار ایلان ماسک در تسلا مدل اس نشسته بود و پس از این حادثه، مدعی شد خاطره خوبی از بودن در کنار ایلان ماسک و جریمه شدن آنها در ذهنش باقی‌مانده است.

پلاکسیکو بیورس و تیفانی گلن بیورس

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

پلاکسیکو یکی از بازیکنان بلند قامت فوتبال آمریکایی است و به رغم اینکه مدتی است دیگر فوتبال آمریکایی بازی نمی‌کند، اما باز هم حاشیه‌های زیادی را از این ستاره شاهد هستیم. یکی از این حاشیه‌ها که در خبرها نیز بازتاب پیدا کرد، جریمه پلاکسیکو توسط پلیس بود.

ظاهراً پلاکسیکو سوار بر یک خودروی سریع در خیابانی که مرز سرعت مجاز آن حدود ۹۰ کیلومتر بود با سرعت ۲۰۰ کیلومتر رانندگی می‌کند و کاملاً طبیعی است که چنین سرعتی از دید مامورین پلیس مخفی نمی‌ماند و جریمه‌ای جانانه نصیب پلاسکیکو بیورس و همسرش تیفانی گلن بیروس می‌شود.

لوئی تاملینسون و النور کالدر

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

تاملینسون جوان ۲۷ ساله‌ای است که در گروه انگلیسی وان‌دایرکشن حضور دارد و از آن دسته سلبریتی‌هایی است که چوب جریمه‌های پلیس به تنش خورده است.

بنا به گزارشی که بازفید منتشر کرده است مدتی پیش لوئی تاملینسون سوار بر خودروی خود با سرعتی بیشتر از حد مجاز در حرکت بود که توسط پلیس متوقف شد و جریمه‌ای جانانه دریافت کرد. اینگونه که پیداست لویی تاملینسون نزدیک ۸۰ کیلومتر در مسیری سرعت داشت که نباید بیشتر از ۶۰ کیلومتر سرعت می‌گرفت. پس از اینکه پلیس جلوی لوئی تاملینسون را گرفت، این خواننده بهانه آورد که راهی یک کنسرت موسیقی است و از ترس اینکه به این مراسم دیر برسد، چاره‌ای به‌جز نادیده‌گرفتن سرعت مجاز نداشته است. پلیس هم که گوشش به این حرف‌ها بدهکار نبود لوئی تاملینسون را جریمه کرد تا از آن زمان به بعد در کنار همسرش النور کالدر، هرگز از مرز سرعت مجاز، تخطی نکنند.

رایان لاکتی و کیلا ری رید

نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها

رایان لاکتی چهره شناخته شده‌ای در ورزش شنا است و ۱۱ مدال را در کارنامه‌اش دارد. این سلبریتی به همان اندازه که در شنا کردن سریع است، در رانندگی نیز علاقه زیادی به سرعت دارد و هر وقت چشم پلیس را دور ببیند، به همراه همسرش کیلا ری رید در جاده‌ها تخت‌گاز می‌رود.

جالب است بدانید رایان لاکتی در جاده‌های گینس‌ویل که شهری در ایالت جورجیا است به دلیل زیرپا گذاشتن سرعت مجاز، جریمه سنگینی شد. از قرار معلوم پدر و مادر رایان در این منطقه زندگی می‌کنند و رایان به سرعت در مسیر بازدید از پدر و مادرش بود که جریمه می‌شود. پایگاه خبری بازفید گزارش داد رایان لاکتی در مسیری که سرعت مجاز آن حدود ۶۰ کیلومتر بود، با سرعت حدود ۸۰ کیلومتر رانندگی می‌کرد و همین امر هم باعث شد تا پلیس خودروی رایان را کنار بزند و برگ جریمه‌ای نثارش کند.

در این قسمت به پایان مطلب دردسرهای رانندگی و جریمه‌‌های سلبریتی‌ها رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم سلبریتی را مشاهده کرده‌اید که قانون را زیرپا گذاشته است، در قسمت نظرات برای ما و سایر کاربران از این تجربه‌ها بگویید.

منبع: hotcars




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به دردسر‌های رانندگی و جریمه‌های سلبریتی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..