تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت گوینده خبر تلویزیون از ساده‌ زیستی سعید جلیلی +عکس

از بس از زندگی آقازاده‌ها گفتند ساده زیستی برخی مسولان تظاهر شده استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید محمد موسوی گوینده و مجری سیما با انتشار پستی در حساب کاربری اینستاگرامش تصویری از خود در کنار سعید جلیلی عضو شورای راهبردی روابط خارجی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی به اشتراک گذاشت و از ساده‌زیستی وی نوشت. موسوی با هشتگ #سعید_جلیلی و #من_سپاهی_ام نوشت:

این روزها آنقدر از آقازاده ها و زندگی اشرافی گفتند و دیدیم که ساده زیستی برخی مسولان تظاهر و شعار می نماید، اما امشب که این مرد آمد واقعا جنسش فرق می کرد کاری به عقاید و رویکردهایش ندارم نه اینکه چون با پراید می رود و می اید و خدم و حشم ندارد امروز به مسول دفترش گفتم رسیدند سازمان بگید من یکی از دوستان رو بفرستم استقبال گفتند نه ایشان از این کارها خوششان نمی آید وقتی آمدند که دیگر هیچی اولین برخورد کافی بود تا قلبم شهادت بدهد این مرد ساده زیست است و خاکی.

از بس از زندگی آقازاده‌ها گفتند ساده زیستی برخی مسولان تظاهر شده است

بیشتر بخوانید: #من_یک_سپاهی_هستم| آمریکا از این درد بمیرد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت گوینده خبر تلویزیون از ساده‌ زیستی سعید جلیلی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..