تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت وفاق لیبی در نب&#1

 "محمد قنونو" سخنگوی نیروهای دولت وفاق لیبی که از سوی کشورهای غربی به رسمیت شناخته شده است گفت که این نیروها در نبرد با نیروهای خلیفه حفتر در حال پیشروی هستند و روند نبرد به نفع آنها است.

ژنرال حفتر که سمت فرماندهی ارتش ملی لیبی را دارد، شرق لیبی را در کنترل خود دارد و غرب لیبی از جمله شهر طرابلس پایتخت این کشور در کنترل شورای ریاست جمهوری است که از سوی غرب به رسمیت شناخته شده است.

چندی پیش  حفتر که از سوی برخی از کشورها از جمله مصر و امارات  حمایت می شود ، برای تصرف شهر طرابلس نیروهای خود را به سمت غرب لیبی گسیل داشت تا به زعم خود آنجا را از "عناصر تروریست" پاکسازی کنند.

در مقابل، نیروهای شورای ریاست جمهوری لیبی نیز به مقابله با آنها در اطراف شهر طرابلس پرداختند که تنش ها در این مناطق همچنان ادامه دارد.

سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل روز گذشته از کشته‌شدن پنجاه‌وشش تن طی شش روز درگیری در نزدیکی طرابلس پایتخت لیبی خبر داد.

64231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت وفاق لیبی در نب&#1»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..