تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس ایران ۲ - الاهلی عربستان صفر / سرخپوشان آخرین امید سعودی ها را به باد دادند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان امشب «سه شنبه» به مصاف هم رفتند.

پرسپولیس ایران صفر - الاهلی عربستان صفر / گزارش لحظه به لحظه

حاشیه‌های پیش از دیدار پرسپولیس ایران - الاهلی عربستان

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی، علی علیپور و سیامک نعمتی

ترکیب الاهلی:

محمد العویس، حسین عبدالغنی، پائولو دیاز، ادریان سانتوس، عبدالباسط هندی، سعید المولد، عبدالرحمن غریب، نوح الموسی، عبدالفتاح عسیری، عمر السوما، دجانینی گزارش لحظه به لحظه: راس ساعت ۲۰ با سوت داور این دیدار آغاز شد. در دقیقه ۲ پرسپولیس با پرتاب اوت دستی از سمت راست دروازه الاهلی را تهدید کرد که داور اعلام آفساید نمود. در دقیقه ۳ الاهلی از سمت راست صاحب یک ضربه کاشته شد. ارسال توپ با ضربه سر علیپور به اوت دستی برای سفیدپوشان تبدیل شد که در ادامه، خطای سوما روی نادری اعلام گردید. در دقیقه ۷ حرکت بشار از سمت راست، یک کرنر برای سرخپوشان در پی داشت. ارسال توپ، بازی را به جریان انداخت. دقیقه ۱۸: پرتاب اوت مهدی شیری به درون محوطه جریمه با فعل و انفعالاتی همراه شد و شجاع خلیل زاده با ضربه آکروباتیک موفق شد دروازه را باز کند.

پرسپولیس ایران یک - الاهلی عربستان صفر / گزارش لحظه به لحظه

دقیقه ۲۱: شوت محکم  احمد نوراللهی به شکلی خطرناک از کنار دروازه الاهلی به بیرون رفت.
دقیقه ۳۴: شوت سمدو با اختلاف از بالای دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.
دقیقه ۳۸: پاس رو به عقب شجاع خلیل زاده با خروج عالی بیرانوند راهی اوت شد. در ادامه حملات الاهلی، شوت عمر سوما به تیر دروازه پرسپولیس خورد و از دست رفت. دقیقه ۴۵: موقعیت خطرناک برای الاهلی با واکنش خوب بیرانوند مهار شد. این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس ایران به پایان رسید. در دقیقه ۴۶ در پی حمله تیم الاهلی، یک کرنر از سمت راست بدست آمد که ارسال توپ در یک رفت و برگشت توسط سرخپوشان مهار شد. در دقیقه ۴۷ پرسپولیس به موقعیت رسید که در ادامه، یک کرنر از سمت راست به دست آمد. ارسال رسن در یک رفت و برگشت به علیپور رسید که ضربه زمینی و زیبای او گل دوم پرسپولیس را رقم زد.

پرسپولیس ایران ۲ - الاهلی عربستان صفر / گزارش لحظه به لحظه

دقیقه ۵۸: شوت حسین عبدالغنی در اختیار بیرانوند قرار گرفت. دقیقه ۶۵: شوت دیدنی مهدی ترابی را گلر الاهلی راهی کرنر کرد.
دقیقه ۶۹: شوت خطرناک و محکم عبدالفتاح به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.
دقیقه ۷۶: درگیری بین بازیکنان ۲ تیم در نهایت با یک کارت زرد برای بودیمیر و یک کارت زرد برای حسین عبدالغنی خاتمه یافت.
دقیقه ۸۱: کامیابی نیا با یک تکل عالی دروازه پرسپولیس را نجات داد. در ادامه شوت مهاجم الاهلی از کنار دروازه به بیرون رفت.
این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر تیم پرسپولیس ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند درصدد ثبت کلین شیت در آسیا

سرنوشت مهندس در انتظار یاغی جدید پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها قید پاداش فیفا برای مطالبات برانکو را زدند

انتهای پیام/

پیروزی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس ایران ۲ - الاهلی عربستان صفر / سرخپوشان آخرین امید سعودی ها را به باد دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..