تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلمپ حدود ۲۹۰۰ اماکن متخلف بهداشتی/ کشف و معدوم سازی ۱۱۵۲ تن موادغذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی

مشاور معاون بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

معرفی بیش از ۱۲ هزار اماکن مختلف بهداشتی به مراجع قضایی / بیش از یک میلیون کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در طول اجرای طرح سلامت نوروزی معدوم شده استاسماعیل مطلق مشاور معاون بهداشت در مدیریت کاهش خطر و بلایا در گفت‌وگو با با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا روز ۲۰ فروردین ۶۶۶ هزار و ۱۷۶ بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به وسیله کارشناسان سلامت بهداشت محیط وزارت بهداشت  و ۱۹۸ هزار و ۳۱۶ بازرسی نیز از اماکن عمومی، مراکزو مدارس اسکان مسافران در ایام تعطیلات نوروز انجام شده است.

بازرسی از ۳۱ هزار رستوران بین راهی در طرح سلامت نوروزی

وی ادامه داد: بازرسان سلامت بهداشت وزارت بهداشت از ۳۱ هزار و ۵۶۴ مورد رستوران بین راهی، مراکز و اماکن بازرسی کردند و کارشناسان وزارت بهداشت ۸۹۸ هزار و ۵۶ مورد بازرسی در طول اجرای طرح سلامت نوروزی انجام داده‌اند.

مطلق تاکید کرد: متاسفانه ۱۲ هزار و ۵۱۳ اماکن مختلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند که از این تعداد ۸۸۱ واحد مربوط به رستوران‌های بین راهی است.چ

پلمپ ۳۳۱  رستوران‌های بین راهی

مشاور معاون بهداشت در مدیریت کاهش خطر و بلایا بیان کرد: در طول ایام تعطیلات نوروز و اجرای طرح سلامت نوروزی ۲ هزار و ۸۲۹ اماکن مختلف بهداشتی پلمپ شده‌اند که از این تعداد ۳۳۱ مورد مربوط به رستوران‌های بین راهی است.

وی گفت: در طول اجرای طرح سلامت نوروزی یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۹۱۴ و نیم کیلوگرم ( هزار و۱۵۲ تن ) مواد غذایی غیر بهداشتی و فاسد معدوم شده است و ۵۵۹ هزار و ۴۱۱ سنجش با تجهیزات پرتابل و ۶۰۲ هزار و ۶۷۶ مورد کلر سنجی آب انجام شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلمپ حدود ۲۹۰۰ اماکن متخلف بهداشتی/ کشف و معدوم سازی ۱۱۵۲ تن موادغذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..