تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان اختلاف عالیشاه و برانکو

امید عالیشاه بازیکن جنجالی این روز‌های پرسپولیس، با انتشار پست اینستاگرامی به کدورت خود با برانکو ایوانکوویچ خاتمه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصاحبه تند چند روز پیش در لیست سرخپوشان مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشت، در جدیدترین پست اینستاگرامی‌اش به شایعه اختلافش با برانکو پایان داد.

پایان اختلاف عالیشاه و برانکو

عالیشاه با انتشار عکسی از بازیکنان پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ و متنی به معنی "تیم" به شایعه اختلافش با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سرخ‌ها پایان داد.

با این حال نام عالیشاه در لیست نهایی بازی مقابل سایپا دیده نمی‌شود، اما برانکو در کنفرانس خبری امروز این نوید را داد که این بازیکن از بازی بعدی در جمع پرسپولیسی‌ها اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

حضور کامیابی نیا در تمرینات گروهی سرخپوشان

نعمتی، بهترین بازیکن/ پرسپولیس و تارتار، برترین تیم و سرمربی

نگاهی به تاریخچه دیدار‌های پرسپولیس و الاهلی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان اختلاف عالیشاه و برانکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..