تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد۵۰ دریچه برای گردش آب در هورالعظیم

تورج دهقانی در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در مواجهه با سیلاب خوزستان پرداخت و گفت: شرکت متن به عنوان معین شهرهای رفیع و هویزه ایفای نقش می‌کند و در این زمینه از هیچ تلاشی برای امدادرسانی دریغ نشده است.

وی با تأکید بر اینکه آب در هورالعظیم آزادانه در گردش است، اظهار داشت: هورالعظیم به‌واسطه جاده‌هایی که اغلب در زمان جنگ تحمیلی احداث شده‌اند، به پنج حوزه تقسیم می‌شود و حدود ۳۰۰ حلقه چاه نفتی در این محدوده قرار دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ادامه داد: دلیل مشاهده برخی نقاط کم آب در این تالاب نیز آن است که ارتفاع حوضچه‌ها یکسان و همگن نیست؛ برای نمونه آب در مخزن پنج به دلیل ارتفاع بیشتر این مخزن به‌طور طبیعی عمق کمتری دارد.

دهقانی افزود: شرکت متن افزون بر صیانت از تجهیزات و تاسیسات خود و حفظ تولید، در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده نیز حضور فعالی داشته و ایجاد بیش از هفت کیلومتر سیل بند در شهر رفیع از جمله اقدام‌های این شرکت است.

وی همچنین به بازدید رئیس کل بازرسی استان خوزستان از تاسیسات نفتی غرب کارون واقع در هورالعظیم و تایید آب‌گیری حداکثری این تالاب از سوی وی اشاره کرد.

۲۲۶۲۲۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد۵۰ دریچه برای گردش آب در هورالعظیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..