تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم پایتخت شور و شعور حسینی اقدام ترامپ را محکوم کردند/ سپاه تنها نیست

ساعت: 16:17 منتشر شده در مورخ: 1398/01/23 شناسه خبر: 1475646

مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان همزمان با سراسر کشور، اقدام اخیر ترامپ در معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی را محکوم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; براساس هماهنگی‌ های انجام شده همزمان با سراسر کشور راهپیمایی محکومیت اقدامات آمریکا علیه سپاه پاسداران در زنجان برگزار شد.مردم پایتخت شور و شعور حسینی زنجان،همزمان با سراسر کشور راهپیمایی محکومیت اقدامات آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را امروز بعد از نماز جمعه زنجان برگزار کردند.

در این راهپیمایی مردم زنجان ضمن محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ،با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

راهپیمایی مردم ولایی در زنجان از مصلی خاتم الانبیا تا میدان رسل برگزار و پس از قرائت بیانیه پایان یافت.

در شهرستان‌ های مختلف استان نیز این راهپیمایی از مصلا‌های نماز جمعه آغاز و بعد از قرائت بیانیه پایان یافته نمازگراران و مردم خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

مردم زنجان در این راهپیمایی اعلام کردند که با تمام توان از سپاه پاسداران حمایت و پشتیبانی کرده و اقدامات بیمارگونه آمریکا را نشان از ضعف و استیصال آن‌ در برابر سپاه عنوان کردند.

اقشار مختلف مردم زنجان با حضور در این راهپیمایی و فریاد‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را در حمایت از این نیروی ارزشی سر دادند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم پایتخت شور و شعور حسینی اقدام ترامپ را محکوم کردند/ سپاه تنها نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..