تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف آمریکا از قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی نجات اسرائیل است/همه ملت ایران خود را سپاهی می دانند

ساعت: 15:57 منتشر شده در مورخ: 1398/01/23 شناسه خبر: 1475598

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: هدف آمریکا از قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی نجات رژیم غاصب صهیونیستی از بحران بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا،آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌ های نماز جمعه زنجان با اشاره به خسارات سیل اخیر در جنوب و غرب کشور،اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار نفر در چادرها، پادگان ‌ها و مراکز نظامی زندگی را سپری می کنند.

وی با اشاره به استقرار موکب‌ های اربعین استان زنجان در مناطق سیل زده، افزود: آشپزخانه سیار استان زنجان به سیل زدگان خدمات رسانی می کند.

خطیب جمعه زنجان برضرورت توجه بیشتر به سیل زدگان تاکید کرد و گفت: مردم استان زنجان کمک های خوبی به سیل زدگان انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به ۱۱ شعبان به عنوان سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع)،خاطرنشان کرد: جوانان خطاب مقام معظم رهبری در بیانیه گام هستند.

آیت الله خاتمی با اشاره به خدمات رسانی جوانان در مناطق سیل زده، گفت: جوان انقلابی باید اهل اخلاق و مسئولیت ‌پذیر و دغدغه‌ مند باشند.

وی گفت: جوان انقلابی از دیدگاه مقام معظم رهبری باید اهل بصیرت بوده و دوست و دشمن را شناخته و در موقع نیاز وارد عمل شود.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به دیگر ویژگی های جوان انقلابی، تصریح کرد:در دوران دفاع مقدس دیدیم که گاهی جوان ۱۶ ساله ایرانی سرهنگ عراقی را به اسارت می‌ گیرد.

امام جمعه زنجان برضرورت توجه جوانان به بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: جوانان باید در همه حال آماده دفاع از نظام و انقلاب باشند.

وی به سالروز تولد مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان نعمت بزرگی برای ایران اسلامی و انقلاب است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران،بیان داشت: ارتش بعد از پیام مردم به صفوف ملت ملحق و موجبات پیروزی انقلاب را در کنار سایر نیروهای نظامی فراهم کرد.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایراندر طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همچون ذوالفقار رهبری در کنار بسیج و سپاه و نیروی انتظامی در خدمت مردم، نظام و انقلاب هستند‌.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به جنگ روانی دشمن علیه نظام اسلامی به ویژه اعلام سپاه به عنوان گروه تروریستی،بیان داشت: در 39 سال گذشته نیروهای نظامی ما در تحریم بوده و این کار جدیدی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه آمریکا از این اقدام چند هدف را دنبال می کند، افزود: یکی از اهداف ترامپ، نجات حزب رژیم غاصب صهیونیستی از بحران بود.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه آمریکا در همه نقشه‌ های خود از جمله جنگ و کودتا شکست خورده است،خاطرنشان کرد: سپاه ۸۰ میلیونی ایرانی در مقابل این توطئه ها ایستاده اند.

‌وی با بیان اینکه عراق را سپاه از دست داعش نجات داد، افزود: داعش تلاش داشت تا سوریه را در عرض دو هفته اشغال کند اما حضور سپاه مانع بزرگی برای این امر بود.

امام جمعه زنجان این اقدام دشمن را موجب اتحاد و انسجام ملت عنوان کرد و گفت:امروز همه احزاب و گروه‌ ها خود را سپاهی می دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف آمریکا از قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی نجات اسرائیل است/همه ملت ایران خود را سپاهی می دانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..