تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: ملک سلمان از بوسیدن دست همسرم دست نمی‌کشید

ترامپ: ملک سلمان از بوسیدن دست همسرم دست نمی‌کشید - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو خبر

ساعت 24-دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا فاش کرد در سفر خود به عربستان مجبور شده برای توقف بوسیدن دست ملانیا همسرش توسط ملک سلمان وارد عمل شود.

به گزارش  دونالد ترامپ که در جمع شماری از قانونگذاران و حامیان مالی بالاتر از ده هزار دلار به برنامه انتخاباتی‌اش سخنرانی می‌کرد، نوشت:

وقتی در مه 2017 به عربستان سفر کردم دستیارانم به ملانیا  گفته بودند ممکن است ملک سلمان حاضر به دست دادن با او نباشد.

وقتی به آنجا رسیدیم پادشاه عربستان در پایین پلکان هواپیما منتظر ما بود با او دست دست دادم، بعد از من ملانیا دست خود را به سوی ملک سلمان دراز کرد، او دستش را گرفت و 3 بار آن را بوسید بعد از آن من به او گفتم جناب پادشاه بس است 3 بار بوسیدن کافی است.

منبع: خبرآنلاین

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: ملک سلمان از بوسیدن دست همسرم دست نمی‌کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..