تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تونی کروس در فکر ترک رئال مادرید

۸۵۱۰۱۸

۲۵۹ 

ستاره آلمانی رئال مادرید قصد دارد چالش جدیدی را تجربه کند.

 وبسایت نود: نشریه آس اسپانیا از تمایل تونی کروس برای ترک رئال مادرید و تجربه چالش جدیدی خبر داده است. کروس که توانسته در رئال مادرید فاتح ۱۲ جام از جمله ۳ لیگ قهرمانان شود احساس می کند به همه چیز در این تیم دست یافته و دوست دارد به لیگ دیگری برود.

تونی کروس در فکر ترک رئال مادرید

در این گزارش آمده که رئال در صورت درخواست کروس برای جدایی مانع او نخواهد شد هر چند که مبلغ بالایی برای فروش این بازیکن ۲۹ ساله طلب خواهد کرد. آس در گزارش خود از پل پوگبا، کریستن اریکسن و میرالم پیانیچ به عنوان گزینه های مورد توجه رئال در صورت جدایی کروس نام برده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تونی کروس در فکر ترک رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..