تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چوب شکست در دربی را رحمتی یک تنه خورد!

۸۵۱۰۱۴

۱۱۶۸ 

مهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش در دربی پایتخت بیش از دیگر بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفت.

 خبرگزاری میزان: شکست در دربی تبعات زیادی برای استقلال داشت که مهم‌ترین آن از دست رفتن شانس قهرمانی تا حدد زیادی بود. مهدی رحمتی و فرشید اسماعیلی متهمان اصلی شکست در دربی معرفی شدند و هواداران خشمگین استقلال به این دو بازیکن حمله کرده و خواستار جدایی دروازه‌بان تیم‌شان شدند. آنهایی که اعتقاد دارند رحمتی باعث شده که فرشید اسماعیلی پنالتی بزند.

چوب شکست در دربی را رحمتی یک تنه خورد!

در این میان نکته جالب توجه این است که رحمتی در عوض شدن زننده ضربه پنالتی نداشته و تنها صحبت‌های سرمربی را به منشا انتقال داده است. از طرفی، چون او در محوطه جریمه پرسپولیس بود، همه تصور کردند رحمتی در انتخاب پنالتی‌زن تیم دخالت کرده است. رحمتی به اندازه‌ای که حقش نبود چوب خورد و هوادارانی که پیش از این از او دلخوشی نداشتند، همه کاسه و کوزه‌ها را سر او شکستند.

دروازه‌بان استقلال این روز‌ها از طرف پیشکسوتان حمایت می‌شود، چون می‌دانند او دخالتی در این موضوع نکرده و به جای اینکه سرمربی تیم مورد انتقاد قرار بگیرد، این دروازه‌بان مورد بیشترین هجمه انتقادات قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چوب شکست در دربی را رحمتی یک تنه خورد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..