تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لوله های آبی که دیگر نمی پوسند/ تولید محصولی عایق صوتی برای افزایش آسایش مردم

تولید لوله‌هایی بی‌صدا برای افزایش آسایش مردم

مدیر یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لوله‌ای که موفق به ساخت آن شده است، اظهار کرد: تیم تحقیقاتی شرکت ما ابتدا روی فناوری نانو تحقیقات خود را آغاز کرد تا بتواند محصولات اتصالاتی با کیفیت را برای محیط‌های مسکونی و اداری تولید کند.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان درباره ویژگی‌های محصولی که تولید کرده است، گفت: محصولی که ما موفق به تولید آن شدیم سبب کاهش آلودگی صوتی در محیط‌های مسکونی می‌شود زیرا هیچ صدای آبی را از خود ساطع نمی‌کند.

 لوله‌های نانویی با خواص فیزیکی بالا

وی ادامه داد: البته این لوله و اتصالات فاضلابی خواص مکانیکی بسیاری دارند و عمر آن‌ها نسبت به دیگر نمونه‌های مشابه بسیار بیشتر است.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه لوله‌های بی‌صدا نیاز بسیاری از مردم است، گفت: این به دلیل فناوری نانویی که در این لوله‌ها به کار رفته است استحکام و قدرت آن‌ها بیشتر شده که همین موضوع سبب کاهش صدا در آن‌ها شده است.

وی یادآوری کرد: در گذشته برای خرید این محصول مجبور بودیم که آن را با قیمتی گران از کشورهایی دیگر وارد کنیم اما خوشبختانه امروز شرکت ما توانسته این لوله‌ها را با قیمتی ارزان‌تر در داخل تولید کند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لوله های آبی که دیگر نمی پوسند/ تولید محصولی عایق صوتی برای افزایش آسایش مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..