تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین گزارش از گیشه سینمای جهان + جزئیات

جدیدترین گزارش از گیشه سینمای جهان + جزئیاتبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  فیلم سینمایی "ولگرد ساحلی" به کارگردانی "هارمونی کورین" اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود و جهان را از شروع هفته آغاز کرده و فروش قابل توجهی داشته است.

متیو مک کانوهی بازیگر برنده اسکار در این فیلم نقش اول را بر عهده دارد. وی به خاطر بازی در فیلم "باشگاه خریداران دالاس" موفق به دریافت اسکار بهترین نقش اول مرد شد. وی همچنین در آثار تاثیرگذاری همچون میان ستاره‌ها به کارگردانی "کریستوفر نولان" به ایفای نقش پرداخته است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی ولگرد ساحلی آمده است: یک مرد سرکش به نام "مونداگ" سبک خاص زندگی خود را پیش گرفته است و در این راه اتفاقات مختلفی را تجربه می کند.

علاوه بر متیو مک کانوهی بازیگرانی همچون اسنوپ داگ، جونا هیل، زک افرون، ایسلا فیشر، مارتین لورانس، کلینتون داناوان، ریکاردو ماتالانا و جاشوا ریتر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و هارمونی کورین علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه آن را بر عهده داشته است. ولگرد ساحلی بیست و هفتمین تجربه کارگردانی کورین محسوب می شود.

منبع:میزان

انتهای پیام/

آخرین گزارش از فروش فیلم‌های هالیوودی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین گزارش از گیشه سینمای جهان + جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..