تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد تعزیراتی با قاچاقچیان چوب در زنجان؛ با شرکت تولید کننده لوله و اتصالات تقلبی در زنجان برخورد شد

ساعت: 13:17 منتشر شده در مورخ: 1398/01/22 شناسه خبر: 1475381

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به کشف محموله قاچاق چوب در زنجان گفت: این محموله به نفع دولت توقیف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برخود تعزیراتی با قاچاقچیان چوب در استان زنجان اظهار کرد: یک محموله چوب جنگلی که توسط قاچاقچیان چوب در زنجان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به جزئیات پرونده قاچاق چوب جنگلی عنوان کرد: حدود پنج تن چوب جنگلی در حال خروج از شهرستان طارم کشف و در این رابطه پرونده‌ای در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز این اداره کل تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عنوان کرد: پرونده متهمین در اسرع وقت مورد رسیدگی واقع و شعبه مربوطه ، عاملین قاچاق را علاوه بر ضبط چوبهای مکشوفه به نفع دولت ، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان یکصد میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی در ادامه با اشاره به جلوگیری از عرضه محصولات بی‌کیفیت  و تقلبی لوله و اتصالات در زنجان خاطر نشان کرد: این پرونده در کمترین زمان رسیدگی شد.

ممیزی خاطر نشان کرد: با دریافت شکایات مردمی و تشکیل پرونده در شعبه هیات بدوی این اداره کل ، پس از انجام تحقیقات لازم مشخص شد یک شرکت تولیدکننده لوله و اتصالات اقدام به عرضه کالای تقلبی و بی کیفیت در سطح بازار کرده است.

وی تصریح کرد: با دریافت گزاراشات کارشناسی و احراز تخلف (تقلب در کسب) بر اساس حکم صادره شرکت متخلف به پرداخت جریمه نقدی بمیزان چهارصد و سه میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد تعزیراتی با قاچاقچیان چوب در زنجان؛ با شرکت تولید کننده لوله و اتصالات تقلبی در زنجان برخورد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..