تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدلی و وفاق مردم ایران در سیل اخیر بی مثال بود/حضور 10 تیم تخصصی هلال احمر در مناطق سیل زده

ساعت: 11:44 منتشر شده در مورخ: 1398/01/22 شناسه خبر: 1475333

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همدلی و وفاق همواره و همیشه در نهاد ایرانیان است که بسیار ارزشمند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام میرزایی امروز در گفت و گو با موج رسا; اظهار داشت: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خوب استان زنجان را جمع آوری می کنند.

وی با بیان اینکه ماحصل این جمع آوری در مرحله آخر 5 خاور و یک دستگاه تریلی شامل کمک های مردمی بود، افزود: این کمک ها به پلدختر ارسال شد.

این مسئول با تقدیر از همکاری داوطلبان،جوانان و امدادگران در ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل شده، بیان داشت: این افراد یار و یاور جمعیت هلال احمر در همه برنامه ها و فعالیت ها بوده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی و خیرین ادامه دار،افزود: در 10 تیم تخصصی نیز در منطقه پلدختر خدمات رسانی می کنند.

میرزایی با بیان اینکه این حادثه مشخص کرد همراهی مردم در کل کشور مثال زدنی است، افزود: ایرانیان خارج از کشور نیز کمک های خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کردند.

وی گفت: این همدلی و وفاق همواره و همیشه در نهاد ایرانیان است که بسیار ارزشمند است.

 همچنین از شهروندان خواست کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک های کشور به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بیان داشت: همچنین مردم نوعدوست زنجان می توانند کمک های غیر نقدی خود را به پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی تحویل دهند

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدلی و وفاق مردم ایران در سیل اخیر بی مثال بود/حضور 10 تیم تخصصی هلال احمر در مناطق سیل زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..