تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان با شناخت سیره اهل‌بیت در وفاداری به ولایت دقت‌نظر کنند

ساعت: 13:24 منتشر شده در مورخ: 1398/01/22 شناسه خبر: 1475404

کارشناس حوزه‌های مسائل سیاسی اجتماعی گفت: امروز در جامعه ما عباس‌شناسی واجب و نیاز است، افرادی که در جایگاه‌های خاص مسئولیتی هستند باید با شناخت سیره اهل‌بیت به ویژه حضرت عباس(ع) در وفاداری به ولایت دقت‌نظر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، همزمان با جشن‌های اعیاد شعبانیه صبح امروز نشست بصیرتی با موضوع تبیین و بررسی منویات رهبر معظم انقلاب با نام " گام دوم انقلاب " در مسجد فاطمه الزهرای بابل برگزار شد.
  
در این مراسم که با استقبال کم‌نظیر مردم بابل همراه بود استاد علی‌اکبر رائفی‌پور با بیان جایگاه وفاداری حضرت عباس(ع) و تبیین منویات رهبری اظهار کرد: یاران اهل‌بیت همه یک جایگاه ندارد و مراتب و جایگاهشان متفاوت است.
  
وی افزود: حضرت عباس(ع) علمدار دشت کربلا در این زمینه درس وفاداری و تبعیت از ولایت به ما داد.
   
این کارشناس حوزه‌های سیاسی اجتماعی ادامه داد: وقتی حضرت عباس(ع) می‌گوید برادرانم را زودتر از خود می‌فرستم تا حتی در داغ برادران و نزدیکانم هم با برادرم شریک باشم یعنی عباس وفادار است و کم نمی‌آورد.
   
رائفی‌پور تصریح کرد: برای یک رزمنده نجنگیدن سخت است و حضرت عباس(ع) در کنار آب آوردن حرف امام زمانش را آورد و آب مصداقی برای تبعیت از امام زمانش بود.
  
وی گفت: امروز در جامعه ما عباس‌شناسی واجب و نیاز است، افرادی که در جایگاه‌های خاص مسئولیتی هستند خطراتشان و احتمال سقوط شان بیشتر است و باید با شناخت سیره اهل‌بیت علی‌الخصوص حضرت عباس(ع) در وفاداری به ولایت دقت‌نظر کنند، حضرت عباس(ع) پای امام زمانش همه چیز را داد.
  
این نظریه‌پرداز حوزه‌های اجتماعی افزود: نباید از دین فقط یک جسم و کالبد دید بلکه حقیقت خود امامان هستند چون مثل امام مثل خود کعبه است.
   
رائفی‌پور با اشاره به برخی علائم ظهور آخرالزمان بیان کرد: امروز بسیاری از علائم ظهور مانند قیافه‌های تغییرکرده، نزول‌خواری، شوخی‌های بیجا و تصمیم های اشتباه در حال محقق شدن و اجراست، بسیاری حتی در دوره آخرالزمان به‌خاطر این‌که رای‌های نامناسب دادند می‌روند به جهنم و یا به‌خاطر دیگران، جال اینجاست حاضر نیست اشتباهش را هم قبول کند.
  
این پژوهشگر ادامه داد: باید ببینیم چقدر شبیه امام زمان(عج) هستیم و اگر امروز ظهور کند واقعا چه نسبتی با امام داریم، در گذشت و وفاداری حضرت عباس(ع) هیچ ساختار اخلاقی تاب مقابله ندارد و در مقابلش ارباب ما حسین(ع) شما می‌بینید نامش همه جهان‌خواران عالم را می‌ترساند.
  
وی افزود: در مورد امام حسین(ع) این‌گونه عمل کردند اما امروز هنوز هم از او می‌ترسند، امروز بزرگترین اجتماع تاریخ بشر به بهانه ایشان در اربعین ایجاد می‌شود و در رگ‌های کربلا به جای سلول انسان و مهربانی در جریان است.
      
مدیر موسسه مصاف یادآور شد: امام حسین(ع) به واقع سرور آزادگی است پس آزادمردی و نگاه الهی به دین باعث جاودانگی خواهد شد.
  
رائفی‌پور تاکید کرد: در دوره آخرالزمان سقوط هم بیشتر است چون برخی امور مانند راحت کردن گناه برای دیگران به وفور دیده می‌شود و این داستان حتما حساب و کتاب دارد.
     
وی در پایان گفت: برخی به جایی از درد و ناانسانی رسیده‌اند که به فکر مردم نیستند اما به فکر حقوق برخی حیوانات هستند اول اصل را دریابید آن هم جای خود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان با شناخت سیره اهل‌بیت در وفاداری به ولایت دقت‌نظر کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..