تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمار حکیم: تصمیم آمریکا علیه ایران خطرناک است

۸۵۰۷۵۳

۲۲ 

عمار حکیم: بار دیگر اعلام می کنیم که این اقدام یکجانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را نمی‌پذیریم و این تصمیم برای روابط بین‌المللی خطرناک است.

خبرگزاری ایسنا: انال اطلاع رسانی ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با عمار حکیم، رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی این کشور دیدار و دو طرف در رابطه با اقدام خصمانه اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر کردند.

عمار حکیم در این دیدار تاکید کرد: بار دیگر اعلام می کنیم که این اقدام یکجانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را نمی‌پذیریم و این تصمیم برای روابط بین‌المللی خطرناک است.

در این دیدار دو طرف در رابطه با سفرهای متقابل مقامات ایرانی و عراقی به تهران و بغداد نیز بحث و گفت‌وگو کردند.

رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق همچنین اعلام کرد که با توجه به جایگاه تاریخی عراق این کشور می تواند نقش میانجی‌گر میان کشورهای منطقه ایفا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمار حکیم: تصمیم آمریکا علیه ایران خطرناک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..