تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت تغییر نام کاربری PSN در دسترس تمامی کاربران قرار گرفت

تغییر نام کاربری یکی از قابلیت‌های بسیار ابتدایی و مهمی بوده که متاسفانه جایی در شبکه پلی استیشن (PSN) نداشته است. حال و پس از ارائه‌ درخواست‌های فراوان از سوی کاربران، این قابلیت بالاخره به شبکه پلی استیشن اضافه شده است. البته این قابلیت چند ماه قبل به صورت محدود به این سرویس اضافه شده بود اما اکنون در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است.

با توجه به پستی که سونی منتشر کرده، کاربران می‌توانند نام کاربری خود در شبکه پلی استیشن را از طریق کنسول پلی استیشن 4 یا مرورگر تغییر دهند. متاسفانه این قابلیت برای دارندگان 2 کنسول پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا در نظر گرفته نشده. تغییر نام کاربری برای نخستین بار رایگان است اما برای دفعات بعدی کاربر باید مبلغ 9.99 دلار پرداخت کند. در ضمن، هیچ محدودیتی برای دفعات تغییر نام کاربری در نظر گرفته نشده.

شبکه پلی استیشن

پس از تغییر نام کاربری در شبکه پلی استیشن، نام کاربری قدیمی به مدت 30 روز در کنار نام قدیمی قرار خواهد گرفت تا هویت کاربر برای دوستانش مشخص شود. البته کاربر می‌تواند این قابلیت را غیرفعال کند. علاوه بر این، نام کاربری قدیمی همچنان در انحصار کاربر خواهد بود و در صورت ارسال درخواست برای بخش پشتیبانی، می‌تواند بار دیگر از آن استفاده کند. بازگشت به نام کاربری قدیمی بدون هزینه اضافی است.

برای تغییر نام کاربری شبکه پلی استیشن از طریق کنسول، از طریق منوی Setting وارد Account Management و سپس Account Information شوید. در آن‌جا نیز به ترتیب گزینه‌های Profile و Online ID را انتخاب کنید. در این بخش، پس از وارد کردن نام کاربری دلخواه آن را تایید کرده و باقی مراحل را مطابق دستور العمل طی کنید.

برای تغییر نام کاربری از طریق مرورگر، نخست به وبسایت Play Station رفته و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. پس از وارد شدن به حساب کاربری، از طریق منوی Edit به بخش Online ID بروید. در این بخش باید پس از انتخاب نام کاربری، آن را تایید کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت تغییر نام کاربری PSN در دسترس تمامی کاربران قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..