تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل زدگان خوزستانی در جنگل می‌خوابند

۸۵۰۵۰۴

۳۲۰۳ 

برخی مردم سیل زده شهرستان حمیدیه بدون کمترین امکاناتی در جنگل‌های اطراف این شهرستان ساکن شده اند.

خبرگزاری مهر : پس از صدور دستور تخلیه روستاهای حلاف یک، دو، سه، چبسه و مناطق مجاور در شهرستان حمیدیه، مردم مجبور به سکونت در جنگل‌های مسیر حلاف شدند.

با گذشت چندین روز از اعلام تخلیه و زندگی مردم بر تپه‌های شنی جنگل حلاف اما همچنان برخی نیازهای ضروری آن‌ها تأمین نشده است.

کمبود چادر و نبود پتو زندگی مردم را با دشواری بسیاری مواجه‌کرده است. در حال حاضر پتو و چادر از مطالبه‌های اصلی این مردم سیل‌زده است.

از سوی دیگر نبود آب سرد و یخ و همچنین کمبود لوازم بهداشتی، سلامت اهالی به ویژه کودکان ساکن تپه‌های شنی جنگل حلاف را در معرض خطر قرار داده است.

با توجه به حجم بالای تخریب سیل و آوارگی مردم، حضور هلال احمر و دیگر نهادهای امدادی در منطقه جنگل‌های مسیر خسرج کم رنگ است، به همین دلیل لازم است اقدامات جدی به منظور رفاه و حفظ سلامت مردم سیل‌زده و آواره مسیر روستاهای حلاف شهرستان حمیدیه اتخاذ شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل زدگان خوزستانی در جنگل می‌خوابند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..