تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هم عادل فردوسی پور را از دست دادیم، هم میثاقی را

یک عکس از زلاتکو دالیچ در حاشیه دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان حواشی و شوخی های جالب توجهی در فضای مجازی به راه انداخت

عاقبت لج بازی در تلویزیون

در عصر ارتباطات و هزاره سوم می‌شد خیلی از مشکلات را با گفتمان حل کرد، اما وقتی پای لج و لجبازی به میان می‌آید منطق قربانی می‌شود.

روزی پرسپولیس به شکل بدی علی دایی را کنار گذاشت و حمید استیلی را جایگزین کرد. نتیجه آن شد که با سوت آغاز اولین بازی پرسپولیس، مردم یک‌صدا علی دایی را تشویق کردند و این مسئله این‌قدر برای حمید استیلی گران تمام شد که تمرکز خود را در هدایت پرسپولیس از دست داد و در این تیم ره به جایی نبرد.

با این اتفاق، پرسپولیس هم علی دایی را از دست داد، هم حمید استیلی را.

به نظر می‌رسد با تعطیلی برنامه ۹۰ و روی آنتن رفتن برنامه فوتبال برتر به جای ۹۰ با اجرای محمدحسین میثاقی، این اتفاق تکرار شده است.

تعطیلی برنامه ۹۰ یک اتفاق بد بود و شاید هم لجبازی. ۹۰ برند شبکه ۳ بود؛ برندی که شکل‌گیری آن حاصل تلاش یکی دو دهه‌ای یک تیم بود نه فقط عادل فردوسی‌پور.

همزمان با اجرای برنامه فوتبال برتر به جای برنامه ۹۰ دوستان عادل او را به رستورانی در تهران دعوت کردند تا کنار هم باشند و حتماً دیدید که ده‌ها نفر بودند.

این‌همه تلاش عادل فردوسی‌پور دست‌کم ارزش این را داشت که شبکه ۳ تا پایان فصل به پای او صبر می‌کرد و در ادامه خواستار سیاست‌گذاری جدید در اجرای این برنامه می‌شد.

چگونه است در جشنواره جام جام برنامه ۹۰ بهترین می‌شود و جایزه می‌گیرد، اما در ادامه این برنامه تعطیل می‌شود؟! آیا تعطیلی این برنامه منطق دارد؟

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هم عادل فردوسی پور را از دست دادیم، هم میثاقی را»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..