تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گودبردارى غير اصولى در تهران يك مصدوم برجاى گذاشت

 ریزش ساختمان اطراف تونل در تهران/ حادثه یک مصدوم داشتپیمان صابریان رئیس اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دقایقی پیش گزارشی مبنی بر ریزش تونل در تقاطع آزادی – لباف به دست ما رسید؛ بلافاصله ۳دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند تا به مصدومان حادثه امداد رسانی کنند.

وی بیان کرد: این حادثه تنها یک مصدوم به همراه داشت که به بیمارستان امام خمینی(ره)  منتقل شد.

رئیس اورژانس کشور اظهار کرد:  در گزارش‌های اولیه  به اشتباه اعلام شد که تونل متر رو ریزش کرده است اما پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که ساختمان در حال گودبرداری که دقیقا در مجاورت تونل مترو قرار داشت دچار ریزش شده بود و گزارش ریزش تونل را به غلط به مسئولان اورژانس اعلام کردند.

صابریان تصریح کرد: این گودبرداری غیر اصولی منجر به ریزش این ساختمان شد که در مجاورت تونل مترو بین ایستگاه های نواب و آزادی قرار داشت شد و به تونل مترو مربوط نمی شود.

انتهای پیام/

حادثه ریزش ساختمان اطراف مترو در تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گودبردارى غير اصولى در تهران يك مصدوم برجاى گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..