تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی شعر طنز اراک تمدید نمی شود

دبیر جشنواره ملی شعر طنز اراک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی شعر طنز اراک تمدید نمی شود

حمید حسنی دبیر جشنواره ملی شعر طنز اراک در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این جشنواره ادبی گفت: هم اکنون در دبیرخانه جشنواره ملی شعر طنز اراک مشغول دریافت آثار هستیم. دریافت اثر در بخش شعر و داستان طنز خوب است البته هنوز میزان دریافت ارسال شده به دبیرخانه مشخص نیست.

وی با بیان اینکه به احتمال بسیار زیاد مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی شعر طنز اراک تمدید نخواهد شد، گفت:بنابراین علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا ۷ تیرماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی شعر طنز اراک ارسال کنند که از ۲۲ بهمن ماه ۹۷ کار دریافت اثر را اغاز کردیم.

دبیر جشنواره ملی شعر طنز اراک بیان کرد: شهرداری اراک روز ۲۸ مهر ماه را که سالروز صدارت امیرکبیر، شخصیت برجسته شهر اراک را هفته اراک نامگذاری کرد. اختتامیه جشنواره ملی شعر طنز اراک و جشنواره ملی داستان طنز اراک در روز‌های منتهی به ۲۸ مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. از اقداماتی که در جشنواره امسال انجام دادیم می‌توان به برگزاری نشست ادبی دوگوله اشاره کرد. در این نشست ادبی طنزپردازان کشور از جمله ناصر فیض فرج اللهی و احمدی حضور داشتند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های شعر و داستان طنز در این جشنواره ادبی اظهار داشت: کارگاه‌های شعر و داستان طنز را تا پیش از روز اختتامیه جشنواره ملی شعر طنز اراک برگزار می‌کنیم. این کارگاه‌ها در چندین دوره برپا می‌شود و سرود ملی اراک ساخته شده گروه کر ارکستر سمفونیک اردیبهشت این سرود را اجرا کرده است و شعر آن را هوشنگ فراهانی سرود.

حسنی گفت:فردا با حضور مردم، شهردار و اعضای شورای شهر و هنرمندان بزرگ اراک رونمایی می‌شود البته این سرود را در حد سرود ملی آماده کردیم.

انتهای پیام/

آیا مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی شعر طنز اراک تمدید می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی شعر طنز اراک تمدید نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..