تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

۸۵۰۴۷۳

۸۰۷ 

 

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه پنجشنبه 22 فروردین 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 22 فروردین به دنیا آمدهای، تولدت مبارک! شما بسیاری از ویژگی های یک انسان خوب و قابل تحسین را دارا هستید. شما به طور ذاتی قابل اعتماد، شجاع، متعهد، با نظم، باهوش، دارای حس رقابت و آماده ی کمک و همکاری با دیگران هستید. با این وجود شما برخی ویژگی های منفی از جمله خودخواهی، وابستگی و منفی نگری هم دارید و باید سعی کنید آنها را کنار بگذارید. امسال شما باید توجه بیشتری به وضعیت سلامتی خود داشته باشید. در نیمه های سال احتمال مریض شدن شما بیشتر از باقی روزهای سال است، پس کمی بیشتر از خودتان مراقبت کنید. اگر ورزشکار هستید باید برای بهبود بخشیدن به عملکرد خود دقت بیشتری به رژیم غذایی خود داشته باشید. در نیمه ی دوم امسال شما سود سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید را دریافت خواهید کرد. همچنین، امسال فرصتی ایده آل برای سرمایه گذاری در تجارت، بازار مسکن و یا طلا به نظر می رسد. تلاش های شما برای کسب درآمد بیشتر این بار بالاخره به ثمر خواهند نشست. اگر قصد آغاز شراکت جدیدی را دارید شانس موفقیتتان زیاد خواهد بود، اما این به شرطی است که از طرف مقابلتان شناخت کافی داشته باشید و تحقیقات کافی را در مورد پیشینه ی او کرده باشید. امسال موقعیت های کاری بسیاری پیش رویتان قرار خواهند گرفت که میزان درآمد وسوسه کننده ای هم دارند. شاید وقت آن رسیده باشد تا برای شکوفایی خود در زمینه ی حرفه ای شغلتان را تغییر دهید. امسال از لحاظ عاطفی برای شما سال بسیار خوبی خواهد بود و چه مجرد باشید و چه متأهل روابط عاطفیتان با عشق، حمایت و مهربانی همراه خواهند بود. اردیبهشت، مرداد، شهریور و آبان بهترین ماه ها هستند.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

فعالیت های اجتماعی گسترده ای که این اواخر داشته اید و حضور در مهمانی ها و موقعیت های مختلف شما را با چهره ها و اسم های فراوانی آشنا کرده است که دلتان میخواهد تمام آنها را به خاطر بسپارید و تا جای ممکن روابط خود را با آنها حفظ کنید. امروز فرصت خوبی می تواند باشد تا با برخی از آنها تماس بگیرید و برای یک دیدار دوستانه برنامه ریزی کرده و یا فقط کمی احوالپرسی کنید. شاید هم بتوانید با فرستادن یک پیام یا ایمیل علاقه ی خود به ادامه ی ارتباط با آنها را نشان دهید. مطمئن باشید که شخصیت خاص و صداقت تحسین برانگیز شما به همان اندازه ای که شما به آنها جذب شده اید، آنها را هم مجذوب شما کرده است. خجالت نکشید!

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

مهارت ها و توانایی شما در استفاده از کامپیوترها و دیگر وسایل مرتبط با تکنولوژی مدرن دارد با سرعت قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند. این اتفاق باعث خواهد شد که خیلی راحت تر از این امکانات دنیای مدرن استفاده کنید و بتوانید آنها را برای رشد کسب و کار و یا موقعیت حرفه ای خود به کار بگیرید. اگر قصد تغییر شغل و یا بالا بردن موقعیت کاریتان را دارید این فرصت را به هیچ وجه از دست ندهید. همین امروز رزومه ی کاریتان را به روز رسانی کرده و تمام مهارت ها و توانایی هایتان را در آن بگنجانید. از این که به رئیستان بگویید چه کارهایی بلد هستید و مسئولیت های بزرگی را به عهده بگیرید ترسی نداشته باشید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شما امروز انگیزه و قدرت بسیاری را در وجود خود احساس می کنید و سطح تمرکزتان نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. با افزایش میزان خودکفایی شما توانایی تان برای غلبه به شرایط موجود و دنیای اطرافتان نیز افزایش پیدا کرده است. اهدافتان در حال حاضر به نظر قابل دست یابی هستند و همین نزدیکی به خواسته هایتان شما را به تلاش بیشتر برای رسیدن به آنها تشویق می کند. روابط شما با دیگران این روزها خیلی خوب پیش می روند و اگر قصد شروع کاری با همکاری یک یا چند نفر دیگر را داشته اید بهتر است این فرصت را از دست ندهید و تا روابط بین شما گرم و صمیمانه و درکتان از یکدیگر بالاست، دست به کار شوید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

تغییرات مثبتی که در موقعیت و روابط خانوادگی شما به وجود آمده اند زمینه ی ایجاد تغییراتی بزرگ در زندگی و آینده ی شما را فراهم کرده اند، اما این که از این موقعیت ها به چه شکلی استفاده کنید تنها به خودتان بستگی دارد. شاید یکی از اعضای خانواده تان کار جدیدی را آغاز کند و به حمایت و همراهی شما نیاز داشته باشد. شاید هم به طور اتفاقی در بهترین زمان ممکن در درست ترین جایی که امکان دارد قرار بگیرید و فرصتی فوق العاده برایتان به وجود بیاید. این موقعیت هر چه که باشد باید سعی کنید از آن به بهترین و سریع ترین شکل ممکن استفاده کنید زیرا این شرایط کاملا موقتی است و خیلی زود از بین خواهد رفت.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز تعداد کارهای شخصی که باید انجام دهید خیلی بیشتر از روزهای دیگر هفته شده است و شاید بخواهید محل کارتان را کمی زودتر از معمول ترک کنید تا بتوانید با خیال راحت به این کارهایتان برسید. شما امروز باید تماس های تلفنی زیادی را جواب دهید و کارهای زیادی هم در خانه دارید که باید انجام دهید، از همه ی اینها گذشته ممکن است یکی دو تا کار اداری هم برای انجام دادن داشته باشید. در هر صورت به شما توصیه می کنیم که از صبح زود سعی کنید کارهایتان را به سریع ترین شکل ممکن انجام دهید زیرا احتمال اینکه امروز غروب مهمان هایی ناخوانده به خانه تان بیایند و یا به یک مهمانی دعوت شوید بسیار زیاد خواهد بود.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شما امروز مجبور به انجام کاری خواهید بود که به مهارت بالایی در نوشتن نیاز دارد و در کمال تعجب درخواهید یافت که بدون آنکه خودتان خبر داشته باشید استعداد زیادی در این زمینه داشته اید. شاید هم به وجود استعداد دیگری در وجود خود پی ببرید که مرتبط با استفاده از تکنولوژی و یا راه های خلاقانه برای کسب درآمد باشد، در هر صورت این استعدادی که تازه کشف کرده اید را دست کم نگیرید و هر کاری که برای پرورش آن از دستتان برمی آید انجام دهید. امروز چند نفر از دوستان و اطرافیانتان برای گرفتن مشورت به سراغتان خواهند آمد، خودتان را برای جواب دادن به سؤال های آنها بی آنکه در امور شخصی شان دخالت کرده باشید، آماده کنید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز در محل کارتان تجهیزات جدیدی در اختیارتان قرار خواهند گرفت که احتمالا برای ساعاتی طولانی سرتان را به خود گرم خواهند کرد، اما بهتر است به جای بازیگوشی سعی کنید از این تجهیزات برای سرعت بخشیدن به کارهایتان بهره ببرید. اگر بتوانید کارهایتان را به موقع تمام کنید می توانید برای ارضای این حس بازیگوشی برای شرکت در یک فعالیت ورزشی یا تفریحی در کنر دوستانتان برنامه ریزی کنید. در تمام طول روز اتفاقات عجیب و غیر منتظره شما را به خود مشغول خواهند کرد و بعد از دست و پنجه نرم کردن با این شرایط غیرمترقبه، این استراحت و خوش گذرانی در ساعات پایانی روز حالتان را به میزان قابل توجهی بهتر خواهد کرد.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز بعد از مدتی طولانی با برخی از دوستان و اقوام خود که برای مدت ها از آنها بیخبر بوده اید دیدار خواهید داشت. بعضی از این این دیدارها به صورت برنامه ریزی نشده و کاملا اتفاقی خواهند بود، مثلا ممکن است معلم کلاس پنج دبستانتان را در یک مرکز خرید ببینید، اما به هر حال دیدن این افراد باعث ایجاد احساس شادی و رضایت در وجود شما خواهد شد. بعد از یک هفته ی طولانی و پر کار بعد از یک تعطیلات نسبتا طولانی شما به این تعطیلات آخر هفته واقعا نیاز دارید تا باتری هایتان را در کنار خانواده و عزیزانتان شارژ کنید. امشب هیچ کاری به اندازه ی وقت گذراندن در خانه و همراه با همسر و فرزندانتان به شما احساس امنیت نخواهد داد.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز با یکی از دوستان و یا همکاران خود بحث هایی خواهید داشت که در نهایت شما را مجبور می کنند برخلاف میلتان تمام آنچه در ذهنتان می گذرد و احساساتی که دارید را به زبان بیاورید. داشتن این میزان از صداقت اصلا کار ساده ای نیست، اما این شرایط برعکس آنچه خودتان انتظار دارید باعث ایجاد احساس نزدیکی بیشتر بین شما خواهد شد و دوستی تان را محکم تر خواهد کرد. همچنین، صداقت شما می تواند در آغاز، پیشروی و رسیدن به اهداف بلند مدتتان نقش تأثیرگذاری داشته باشد. اگر کاری از دستتان برمی آید برای کمک به دیگران انجام دهید، اما ذهنتان را آنقدر درگیر مسائل دیگران نکنید که کارهای شخصی تان را فراموش کنید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز شما به استعداد فوق العاده ای که در نوشتن دارید پی خواهید برد. اینکه شما از چه طریقی به این استعداد درونی پی خواهید برد اهمیت چندانی ندارد، اینکه چطور از آن استفاده خواهید کرد مهم است. قدرت تخیل شما در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و با هر سبک و در هر زمینه ای که بخواهید دست به قلم شوید می توانید روی خوانندگان خود تأثیر عمیقی داشته باشید. اگر همیشه آرزوی نویسنده شدن را داشته اید امروز همان روزی است که منتظرش بوده اید. امروز همچنین فرصت بسیار خوبی برای پرداختن به مسائل مالی خواهد بود و کارهایتان با سرعتی بسیار بیشتر از آنچه خودتان انتظارش را دارید انجام خواهند شد.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شما مشغول برنامه ریزی و یا آماده شدن برای رفتن به یک سفر هوایی هستید. این سفر به هر دلیل و به هر مقصدی که باشد امروز بهترین فرصت ممکن برای آغاز آن خواهد بود. مسائل معنوی در حال حاضر ذهن شما را به شدت به خود مشغول کرده اند و زمان زیادی را به مطالعه در مورد معنویات و باورهای مذهبی مختلف اختصاص می دهید. چنین موضوعاتی همیشه از دغدغه های شما بوده اند و نمی توانید به راحتی از فکر کردن به آنها دست بکشید. اگر فکر می کنید در این زمینه به کمک نیاز دارید بهتر است از یک نفر که مورد اعتمادتان است و از دانش او در این زمینه اطمینان کافی دارید تقاضای کمک و همفکری کنید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز شما با افراد مهم و تحصیل کرده ای که در زمینه های حرفه ای مختلف فعالیت دارند، از پزشک و مهندس گرفته تا تاجر و کارمند بانک برخورد خواهید داشت. شاید این آشنایی ها زیاد جدی نباشند، اما شما نباید این فرصت را از دست بدهید و بهتر است با رعایت ادب راهی برای ادامه ی این آشنایی و نزدیکی بیشتر با این افراد پیدا کنید زیرا احتمال اینکه بعدا بتوانید در زمینه های مختلف از آنها کمک بگیرید بسیار زیاد خواهد بود. امروز با کمی تحقیق و مطالعه در مورد اخبار و اوضاع اقتصادی می توانید برای یک سرمایه گذاری مطمئن برنامه ریزی کنید. اکنون زمان بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و یا پس اندازه بنظر می رسد.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..