تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه شوتبال | زمان پخش برنامه شوتبال به مجری گری امیرحسین رستمی

برنامه شوتبال

برنامه شوتبال | زمان پخش و اطلاعات در مورد برنامه شوتبال و ثبت نام در آن

در این بخش تاپ ناز اطلاعاتی در مورد زمان پخش و محتوای برنامه شوتبال داریم که از شبکه نسیم پخش می شود. برنامه شوتبال یک برنامه سرگرمی است که ورزشکاران و سلبریتی ها در آن حضور پیدا می کنند. مجری این برنامه امیرحسین رستمی بازیگر ایرانی است. در ادامه در مورد برنامه شوتبال بیشتر می خوانیم.

برنامه شوتبال

زمان پخش برنامه شوتبال

مقداد مومن نژاد، تهیه کننده مسابقه شوتبال شبکه نسیم است : فصل نخست این مسابقه 50 قسمت دارد که ساعت 21 یک شب در میان پخش می شود. او گفت : بـه نوعی برای نخستین بار اسـت کـه در تلویزیون یک مسابقه فوتبالی در استودیو برگزار میشود.

برنامه شوتبال

البته فقط مسابقه فوتبال نیست و مـا ۱۵ بازی برای «شوتبال» طراحی کردیم کـه شرکت کنندگان مسابقه بـه قید قرعه خودشان ۵ بازی را انتخاب میکنند و باهم بـه رقابت میپردازند. وی گفت: بازی‌هاي جذابی شامل بسکتبالی، هندبالی و فوتبالی داریم مثلاً فوتبال دستی مـا ۶ متر اسـت، یا بازی دارتی کـه داریم در بزرگ‌ترین سایز ممکن اسـت کـه شرکت کنندگان باید توپ رابه سمت هدف شوت بزنند.

بیشتر : برنامه عصر جدید | برنامه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی و ثبت نام در آن

برنامه شوتبال

تهیه کننده «شوتبال» در خصوص شرکت کنندگان دراین مسابقه نیز اضافه کرد: در ۵۰ قسمت فصل اول این مسابقه شرکت کنندگان برنامه ورزشکاران بـه خصوص فوتبالیست‌ها و هنرمندان هستند کـه در هر قسمت دو نفر بـه صورت تک نفره روبروی هم قرار میگیرند و باهم مسابقه میدهند.

تقریباً نزدیک بـه ۷۰ تا ۸۰ درصد شرکت کنندگان این فصل ورزشکاران هستند، بـه خصوص فوتبالیست‌هاي پیشکسوت و امروزی ودر کنار آن‌ها هنرمندان هم حضور دارند کـه باهم رقابت میکنند و امتیاز کسب میکنند. او در خصوص جایزه نهایی برندگان این مسابقه نیز گفت: هر بازی صد امتیاز دارد.

برنامه شوتبال

هر کس در هر بخشی برنده شود، سی امتیاز اضافه و یک ستاره می گیرد کـه بـه این ترتیب مجموع امتیازات بـه ۶۵۰ میرسد. اگر یک نفر در روز مسابقه بیشتر از ۴۵۰ امتیاز کسب کند، جایزه برنده، معادل نقدی یک شمش طلا می شود. اگرهم بـه آن امتیاز نرسند، مجموع امتیازات نفرات بـه ترتیب ثبت میشود تا در روز پایانی، نفرات برتر مورد بررسی قرار بگیرند.

برنامه شوتبال

نحوه ثبت نام و حضور در برنامه شوتبال

تهیه کننده «شوتبال» با اعلام این کـه علاقه‌مندان بـه حضور در استودیو این برنامه بعنوان تماشاگر باید از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۵۱ ثبت نام کنند، افزود:

تماشاگرانی کـه می خواهند وارد برنامه شوند، اگر شماره یک رابه این سامانه بفرستند، مـا آن‌ها را دعوت می کنیم کـه بعنوان تماشاگر در برنامه حضور داشته باشند ودر هر قسمت نیز دو نفر از بین آن‌ها انتخاب میکنیم کـه یکی از بازی‌هاي مـا را انجام میدهند.

برنامه شوتبال

مجری برنامه شوتبال

مقداد مومن نژاد گفت: شبکه نسیم مانند سایر شبکه‌ها مجری ثابت ندارد، بقیه مجری‌هایي هم کـه در فضای ورزشی کار می کنند، همه ی درگیر بودند.

اما امیرحسین‭ ‬رستمی هم از سوی شبکه پذیرفته شد و هم توانایی‭ ‬ایجاد‭ ‬فضای‭ ‬شاد‭ ‬و‭ ‬هیجان‌انگیز‭ ‬را‭ ‬در‭ ‬برنامه‭ ‬دارد. او هم بازیگر موفقی اسـت و هم در اجرا و ورزش موفق اسـت ضمن این کـه در رشته تنیس بسیار موفق اسـت.

برنامه شوتبال

shootball_official@ در اینستاگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه شوتبال | زمان پخش برنامه شوتبال به مجری گری امیرحسین رستمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..