تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال مردم کردستان در تعطیلات عید از فیلم‌های روی پرده

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حیدر مرادی گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۹۸، فیلم‌های متری شش و نیم، زندانی ها، ژن خوک، تختی، چهار انگشت، رحمان ۱۴۰۰ و آهوی پیشونی سفید ۳ در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران شد.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۱۵ هزار نفر این فیلم‌ها را به تماشا نشستند، افزود: در این میان بیشترین مخاطب به ترتیب مربوط به فیلم‌های رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی و متری شش و نیم به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی بود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کردستان اضافه کرد: همچنین در این ایام فیلم‌های متری شش و نیم و زندانی‌ها در سینما آزادی بیجار اکران شد که سه هزار نفر این ۲ فیلم به تماشا نشستند.

وی یادآور شد: براساس برآورد‌های انجام شده بیشترین درصد مخاطبان فیلم‌های پردیس سینمایی بهمن سنندج مردم بومی کردستان بودند که نشان می‌دهد مردم این منطقه به تماشای فیلم در سالن‌های سینما علاقه دارند.

مرادی با بیان اینکه پردیس‌های سینمایی حوزه هنری استان جزو پر مخاطب‌ترین سینما‌های کشور در این ایام بودند.

انتهای پیام/م

۱۸ هزار نفر فیلم‌های اکران نوروزی در کردستان را تماشا کردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال مردم کردستان در تعطیلات عید از فیلم‌های روی پرده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..