تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف یک کیلوگرم تریاک جاسازی شده در معده مسافر راه آهن

ساعت: 15:17 منتشر شده در مورخ: 1398/01/21 شناسه خبر: 1475066

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از یکی از مسافران قطار در زنجان گفت: یک کیلوگرم تریاک از معده یکی از مسافران قطار در زنجان کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف مواد مخدر از نوع تریاک از مسافران در قطار اظهار کرد: این فرد اقدام به بلعیدن مواد مخدر به میزان یک کیلوگرم کرده بود.

وی تصریح کرد: پلیس راه آهن زنجان پس از مشکوک شدن به این مسافر، متهم را مورد بازرسی قرار داده  است وعلاوه براینکه ازمعده این فرد یک کیلو تریاک خارج شد، ازکیف دستی آن هم  500  گرم تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: این قاچاقچی دستگیر شده که مردی میانسال و غیربومی بود که پس از بیرون آوردن بسته‌های تریاک، تحویل مراجع قضایی شد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در استان زنجان هیچ اقماضی ندارد افزود: در سطح استان مقابله با قاچاق مواد مخدر تشدید یافته است.

کردلو با اشاره به همکاری خوب مردم با پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف یک کیلوگرم تریاک جاسازی شده در معده مسافر راه آهن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..