تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه‌پاسداران خط اول مبارزه با تروریست است

سپاه خط اول مبارزه با تروریست استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در واکنش به اقدام آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران اظهار کرد: انقلاب اسلامی در مسیر چهل ساله خود با فراز و نشیب‌هایی بسیار روبه رو بوده است و امروز هم می‌بینیم که این شرایط ادامه دارد.

وی ادامه داد: دشمنی امروز آمریکا با این انقلاب بی‌سابقه، سال‌ها قبل روزی منافقین و صدام در سایه آمریکا مردم را به خاک و خون می‌کشیدند، اما امروز آمریکا آشکارا اعلام دشمنی می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصمیم‌های ضربه زننده آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان اصلی انقلاب و کشور گفت: این دولت‌ها از قدرت مردم و وحدت و یکدلی آن‌ها غافلند.

بطحایی با اشاره به اقدام آمریکا علیه سپاه تصریح کرد: این اولین بار نیست که سپاه تحریم می‌شود و از اول انقلاب این کار بار‌ها اتفاق افتاده است چرا که سپاه همواره در برابر نقشه‌های تروریستی دشمنان انقلاب ایستاده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سپاه در جهان در خط مقدم مبارزه با تروریست قرار دارند و حال در لیست تروریسم قرار می‌گیرد، گفت: خداوند دشمنان ما را در حماقت قرار داده است چرا که اکنون سپاه پاسداران مشغول امدادرسانی به سیل زدگان است، اما جز لیست تروریست قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی اخیر جهان اسلام نشان از اخبار خوب در جهان اسلام و خبیث بودن آمریکاست،‌ افزود: تصمیم‌های آمریکا درباره سپاه همچنین جولان به نوعی خدمت رئیس جمهور آمریکا به نتانیاهو و صهیونیستی آن هم در در آستانه انتخابات اسرائیل است.

بطحایی با اشاره به اینکه مردم حتی در لباس های مختلف جز پاسداران هستند، یادآوری کرد: همانطور که تاکنون دیدم و پیش از این هم بوده است، سپاه جدای از مردم نبوده و در کنار آنهاست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه‌پاسداران خط اول مبارزه با تروریست است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..