تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخرین قیمت دلار در بازار امروز چهارشنبه 21 فروردین + جدول

همزمان با آغاز ریزش قیمت‌ها در بازار آزاد، قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها از عصر دیروز کاهشی شد و هم اکنون ۱۴ هزار و ۵۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از تسنیم : صرافی‌های بانک‌ها امروز قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۳۰ تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل ۱۴ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان خریداری می‌کنند.


برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۵۴۵ تومان است. قیمت خرید و فروش یورو نسبت به روز کاری قبل ۳۰ تومان کاهش یافته است.

اخرین قیمت دلار در بازار امروز چهارشنبه 21 فروردین + جدول


 ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.


این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخرین قیمت دلار در بازار امروز چهارشنبه 21 فروردین + جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..