تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آهنگ بی کلام آخرالزمان حیوانات Apocalypse des Animaux

آهنگ بی‌کلام آخرالزمان حیوانات Apocalypse des Animaux از ونگلیس Vangelis یکی دیگر از قطعات زیبا از آلبومی به همین نام هستش و همچنین قطعه شماره یک از همین آلبوم میباشد که پیشتر نیز قطعه محبوب و آشنای دختر کوچک دریا La Petite Fille De La Mer از همین آلبوم در جاست موزیک معرفی و منتشر شد.

همچنین این قطعه قبل از پخش اخبار از صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران پخش میشد.

آلبوم موسیقی بی کلام آخرالزمان حیوانات(L’Apocalypse Des Animaux)، موسیقی متن مستندی در رابطه با قلمرو حیوانات به کارگردانی هنری روزیف ، یکی از شاهکار های ونگلیس است که اغلب آهنگ های این آلبوم غم انگیز، سرد و احساسی است.

لیست قطعات آلبوم آخرالزمان حیوانات(L’Apocalypse Des Animaux):

Apocalypse des animaux – Générique  – 1:26

La Petite Fille de la mer – 5:54

Le Singe bleu – 7:39

La Mort du loup – 3:03

L’Ours musicien – 1:03

Création du monde – 10:03

La Mer recommencée – 5:56




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آهنگ بی کلام آخرالزمان حیوانات Apocalypse des Animaux»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..