تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبرد بتل رویال در دنیای واقعی به‌زودی برگزار می‌شود

اکثر شماها در اوقات فراغت تان به تجربه بازی‌های ویدئویی می‌پردازید. برخی نیز به واسطه‌ مهارتی که دارند ترجیح می‌دهند تا وقت خود را با ساخت بازی‌ بگذرانند. حال اگر میلیون‌ها دلار ثروت داشته باشید، برای سرگرم کردن خود چه می‌کنید؟ احتمالاً جزیره‌ای خالی از سکنه خریداری کرده و رقابت بتل رویال را در آن برگزار می‌کنید. این دقیقاً همان کاری است که یکی از میلیونرها در حال انجام آن است.

یکی از میلیونرها دنبال فردی است که بتواند با 6 هفته کار، زمینه‌ را برای برگزاری رقابت‌ بتل رویال در دنیای واقعی آماده کند. فرد میلیونر مبلغ 45 هزار پوند را به عنوان دستمزد به طراح خواهد داد. همچنین در بخش دیگر آگهی آمده است که پاداش فردی که بتواند در رقابت‌های بتل رویال برنده شود، 100 هزار پوند خواهد بود.

بتل رویال

با توجه به آگهی منتشر شده، در رقابت بتل رویال به جای اسلحه‌های واقعی از اسلحه‌های ایرسافت استفاده خواهد شد که نوعی سلاح‌ بادی بوده و گلوله‌های پلاستیکی شلیک می‌کنند. تمامی افراد حاضر در رقابت نیز نوعی «زره حساس به لمس» بر تن خواهند کرد که برخورد گلوله‌ها را ثبت می‌کنند.

عموم مردم می‌توانند برای شرکت در این بتل رویال 3 روزه ثبت نام کنند. در نهایت 100 نفر انتخاب خواهند شد که پس از دریافت امکانات کافی به محل برگزاری فرستاده می‌شوند. شرکت کننده‌ها طی روز‌ به رقابت می‌پردازند و شب‌ها نیز برای استراحت در نظر گرفته شده است. همچنین برگزار کننده، غذا‌ی کافی برای مدت زمان رقابت را در اختیار شرکت کننده‌ها قرار می‌دهد.

میلیونر ناشناش، آگهی خود را از طریق وبسایت Hush Hush که به «آمازون میلیونرها» معروف بوده منتشر کرده است. اگر توانایی طراحی بتل رویال در دنیای واقعی را داشته و تمایل دارید تا شانس خود را برای دریافت دستمزد 45 هزار پوندی امتحان کنید، بهتر است عجله کنید؛ زیرا تنها تا دوم اردیبهشت ماه برای ارسال اطلاعات خود فرصت دارید. زمان برگزاری مسابقات، زمستان سال جاری میلادی اعلام شده است.

با در نظر گرفتن محبوبیت بتل رویال، احتمال استقبال فراوان از سوی مردم و برگزاری این رقابت‌ها به صورت سالانه بسیار بالاست. نظر شما در این باره برگزاری این مسابقات چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبرد بتل رویال در دنیای واقعی به‌زودی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..