تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش بهاری مدیران خودرو در مدل 97 + جدول

شرکت مدیران خودرو به مناسبت آغاز سال جدید و در شرایط فروش ویژه 98، امکان سفارش و خرید محصولات "ام وی ام" را به صورت "نقد" و "اقساط" فراهم کرده است و در این بین می توان به فروش محصولاتی همچون "ام وی ام 315 اسپرت"، "ام وی ام X22 در مدل های دستی و اتوماتیک" و همچنین فروش خودروی "ام وی ام X33S اسپرت" اشاره داشت که جزییات فروش هرکدام در جداول زیرآمده است، هرچند باید توجه داشت که تمامی محصولات عرضه شده در این شرایط فروش مدل 97 هستند.
در شرایط فروش نقدی و اقساطی، موعد تحویل 30 روزه برای تمامی محصولات در نظر گرفته شده است و مشتریان می توانند با انتخاب شرایط فروش اقساطی و پرداخت مبلغ تعیین شده به عنوان پیش پرداخت، مابقی هزینه اتومبیل را در قالب اقساط 12 ماهه، 24 ماهه، 36 ماهه و 48 ماهه پرداخت کنند که می توانید باتوجه به جداول زیر از جزییات بیشتر آن باخبر شوید.
شرایط فروش نقدی محصولات مدیران خودرو

شرایط فروش نقدی محصولات مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو

شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو عکس ها:

(برای بزرگنمایی تصاویر زیر ، روی آنها کلیک کنید)

فروش بهاری مدیران خودرو در مدل 97 + جدول - 0 فروش بهاری مدیران خودرو در مدل 97 + جدول - 1 فروش بهاری مدیران خودرو در مدل 97 + جدول - 2



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش بهاری مدیران خودرو در مدل 97 + جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..