تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگوی تلفنی ترامپ با بن‌سلمان در مورد ایران

گفتگوی تلفنی ترامپ با بن‌سلمان در مورد ایران - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو بن سلمان و ترامپ

ساعت24 - رئیس جمهور آمریکا در گفتگویی تلفنی با ولیعهد سعودی در مورد ایران رایزنی کرده است.

دفتر ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد «دونالد ترامپ» با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در مورد ایران گفتگو کرده است.

بر این اساس ترامپ در این گفتگوی تلفنی ضمن مهم ارزیابی کردن نقش عربستان در ثبات منطقه بر لزوم افزایش فشارها علیه ایران تاکید کرده است.

این در حالی است که اقدام واشنگتن در روز دوشنبه مبنی بر قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، واکنش‌های منطقه‌ای و بین المللی گسترده‌ای را موجب شد.

در حالی که این اقدام با محکومیت بسیاری از کشورها و گروه‌های مقاومت مواجه شد، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی از آن استقبال کردند.

منبع:مهر

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگوی تلفنی ترامپ با بن‌سلمان در مورد ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..