تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل مخابراتی اورژانس ۱۱۵ پلدختر برطرف شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان .هومان محمودی گفت : به دنبال وقوع سیل در شهرستان پلدختر و قطع ارتباط فیبر و به تبع آن ارتباطات تلفن ثابت در شهرستان پلدختر نیروهای مخابرات وارد عمل شده و ارتباط تلفن همراه شهرستان را برقرار نمودند .
وی در مورد اختلال چند روزه شماره ۱۱۵ گفت : مسئولین محلی اورژانس ۱۱۵ ، پس از راه اندازی تلفن همراه راسا اقدام به اعلام شماره موبایل به مردم نمودند . 

مهندس محمودی در ادامه افزود : مخابرات منطقه لرستان از ابتدا آمادگی خود را برای رفع مشکل به اطلاع مسئولین اورژانس پلدختر رساند. با این حال مسئولین اورژانس در ابتدا با ارایه شماره تلفن همراه قصد حل مشکل مردم را داشتند که با توجه به مشکلات این روش امروز به مشکلات را به مخابرات اعلام نمودند و ما به همت همکاران تلاشگر ظرف چند ساعت مشکل ارتباطی اورژانس را حل کردیم و اینک این شماره در دسترس مردم شریف این شهرستان قرار دارد . 

تاکید بر گزارش خرابی ها به مخابرات

مهندس محمودی تاکید کرد از مسئولین محترم شهرستان تقاضا داریم که مشکلات ارتباطی خود را در اسرع وقت به مخابرات لرستان اعلام نمایند تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات اقدام نماییم .

مدیر مخابرات لرستان در پایان تاکید کرد : مخابرات منطقه لرستان به حکم وظیف خود از ساعات اولیه این حادثه در محل حضور داشته و اقدام به برقراری ارتباط نموده است و تا پایان کار با جدیت و تلاش به وظایف خود در شهرستان عمل خواهد کرد .

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل مخابراتی اورژانس ۱۱۵ پلدختر برطرف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..