تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای بیش از ۶۰۰ پروژه‌ محرومیت‌زدایی توسط سپاه استان زنجان/ سپاه‌ پاسداران در عرصه‌های سازندگی مقتدرانه وارد میدان می‌‌شود

ساعت: 15:56 منتشر شده در مورخ: 1398/01/20 شناسه خبر: 1474633

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان زنجان توسط سپاه گفت: بیش از 600 پروژه‌ محرومیت‌زدایی در استان زنجان اجرا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ابوالفضل طهماسبی امروز در جلسه دیدار استاندار زنجان با پاسداران با تبریک ولادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) اظهار کرد: سپاه استان زنجان با تمام قوا در عرصه محرومیت‌زدایی و در خدمت به مردم و در تعامل با ادارات دیگر کارهای بسیار فاخری را انجام داده است.

وی تصریح کرد: بعد از سال 92 به بعد بالای 600 پروژه عمرانی در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط سپاه تکمیل و به متوالیان تحویل داده شده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برنامه‌های مختلف فرهنگی هر ساله توسط سپاه در سطح استان انجام می‌شود ابراز کرد: اردوهای راهیان نور با مساعدت ویژه استاندار محترم در سال 97 نیز همانند سالهای گذشته برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در سال 97 بیش از 10 هزار نفر به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

طهماسبی از آمادگی کامل گردان بسیج خبرداد و ابراز کرد: گردان‌های مختلف از گردان امام حسین(ع) و گردان امام علی(ع) و گردانهای بیت‌المقدس، عاشورا الزهرا و دیگر گردانها در آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه تهدید جنگ نرم و سخت علیه انقلاب اسلامی از سوی دشمن هستند.

وی عنوان کرد: این گردانها همچنین برابر تدابیر مقام معظم رهبری در مقابله با دشمنان آماده هستند و در هر جایی در کشور نیاز به کمک باشد سپاه پاسداران با تمام قوا حضور می‌یابد.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حضور سپاه استان زنجان در مناطق سیل زده استان گلستان بیان کرد: نیروهای سپاه استان در قالب بسیج سازندگی برای خدمات رسانی در استان گلستان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه هزاران برنامه در قالب برنامه های اقتصاد مقاومتی توسط سپاه در سطح استان هر ساله برگزار می‌شود بیان کرد: برگزاری برنامه‌های یادواره‌ شهدا و ساخت سالن ورزشی که در حال حاضر نیز در اختیار مردم قرار دارد جزئی از افتخارات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان است.

طهماسبی با اشاره به اینکه سپاه حضور موثر خود را در زمان جنگ اثبات کرد و بعد از آن نیز با تمام قدرت در عرصه های مختلف حضور داشت گفت: سپاه بعد از این نیز برای آبادانی کشور با تمام اقتدار فعالیت کرده و راه شهدا را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای بیش از ۶۰۰ پروژه‌ محرومیت‌زدایی توسط سپاه استان زنجان/ سپاه‌ پاسداران در عرصه‌های سازندگی مقتدرانه وارد میدان می‌‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..